Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Bekijk resultaten enquête: Roken: In of Out
In 10 22,22%
Uit 35 77,78%
Stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 February 2005, 13:02   #26
Era
Guest

Angry Gruwelijke hekel.

Het is meer dat ik *hoop* dat roken 'uit' begint te raken, omdat ik er wel zo'n gruwelijke t*ringhekel aan heb Echt. Van die semi-stoere idioten die aan die doodsstokjes staan te zuigen alsof ze daar hun voldoening uit halen (wat waarschijnlijk ook zo is), omdat ze zo zielig zijn dat er voor hen niks anders bestaat om zich lekker door te voelen. En als niet-roker heb je dan de pech dat je die walm niet kunt omzeilen, omdat je nu eenmaal de deur door moet. De meurende dwazen moeten namelijk altijd persé vlak voor de ingang van een gebouw gaan staan paffen. Je voelt meteen je longen branden en de geur hangt direct in je kleren. En waarvoor? Omdat het gedoogd wordt. Nog steeds. Laten ze die stinkende, rochelende viespeuken -woordgrapje- in een kliniek zetten om af te kicken, want het overgrote deel is te zwak om het zelf te doen. "Oh, ik ben zo verslaafd, ik kan er eeeecht niet mee stoppen. Ik heb het heus wel geprobeert..." Bodemline is dat rokers nog steeds denken dat het 'in' en stoer is. En het stomme is dat vooral kinderen dit klakkeloos overnemen. Wat ik nog het aller- aller- ergste vind: moeders met kleinde kinderen die roken. Zulke wijven wil je toch gewoon een klap voor hun bek geven?! Hebben ze enig idee van ze hun kinderen aandoen? Het is niet grappig om je moeder te zien doodgaan als je net zestien bent geworden, geloof me. Ik heb het moeten zien. En ik ben altijd pissed geweest dat m'n moeder voor haar klotesigaretten koos in plaats van voor haar kind. Verdomme.
:@ Bedankt, klaagcorner, dit moest ik *echt* even kwijt.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels