Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Party Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd.

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 February 2005, 21:55   #23
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, dat kan allemaal wel, maar daar gaat het nu natuurlijk niet over

Ik merk inderdaad ook dat ik gewoon later ga. Eerder weg kan ik dus echt niet, zeker niet alleen. Stel je voor dat er iets gebeurt wat je dan misloopt Daarbij zorg ik er altijd voor dat ik niet vroeg op hoef. Als dat het geval is dan ga ik gewoon niet, want ik heb mijn 8 uur slaap nodig In ieder geval 6 uren, anders ben ik kapot de dag erna

De grens voor mij ligt op 1,80 per bier, meer vertik ik om te betalen als het niet op vakantie is. 1,80 is toch bijna 4 guldens, belachelijk eigenlijk, maargoed. Als je het dan houdt bij 10 tot 20 biertjes op een avond, dan valt het nog te overzien. 2x werken à 20 euro per week en wat smokkelen van je studiefinanciering en wat bedelen en je hebt t rond

Ik snap niet dat mensen niks kunnen drinken, of op 2 cola'tjes daar komen. Zelfs als ik BOB ben dan drink ik veel ik krijg gewoon super veel dorst in zo'n hete toko
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels