|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#21 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Neen, het gaat mij met name om het geweld en de overlast die veroorzaakt worden in uitgaansgelegenheden en het centrum van mijn woonplaats. Hangjeugd die oudere mensen en ander winkelend volk lastigvalt, vechtpartijen en ander soort geweld in café's en discotheken, met grote groepen 1 of 2 mensen belagen, van dat soort dingen. Meestal hebben dat soort jongens ook geen autochtone vrienden. Waarom niet? Simpel: ze komen ze ook niet op school tegen. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat er nooit Nederlandse jeugd problemen vooroorzaken, hoor, maar ik overdrijf niet dat het in 75% van de gevallen om allochtone jeugd gaat. Ik denk dat je toch eens moet kijken hoe het zit met Christelijke scholen. Ik denk niet dat er veel van dat soort extreme scholen gaat zoals je hierboven schetst. Het zijn voor zover ik weet gewoon scholen waar chistelijke waarden en normen aangeleerd worden, maar je wordt daar niet op geselecteerd en je wordt ook niets opgedrongen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |