Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 21 February 2005, 18:40   #5751
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Joaquin Diez Requejo maakt het nu wel heel bond met zijn foto-cursus
http://members.home.nl/jdiezrequejo/11022005-6.jpg

*niet kijken voordat je aan tafel gaat*
jekkiebah, nu zijn debiele kut kop er nog bovenop, en het is helemaal griezelen geblazen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2005, 18:45   #5752
The Phit
Guest

Standaard

het is te donker, of er zit echt niks
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2005, 21:52   #5753
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Dankjewel Phit, open ik dit topic weer en zie ik weer dat... In de rust leek het een mooie avond te gaan worden voor het Nederlands voetbal, maar de slotsom is dat het eigenlijk maar een zeer matige avond is gebleken.
De uitschakeling van Heerenveen is geen schande en lag ook voor de hand.

Maar Ajax.. Totaal weggespeeld door Auxerre, wat een wanvertoning zeg. Staat maar een topper op het veld: Trabelsi. Wat een geluk voor Ajax dat die teruggekomen is op zijn beslissing om nooit meer voor Ajax te spelen.
Koeman brengt Maduro in op het moment dat er een corner genomen wordt. Verder komt er nog zo'n Emmanualson op het veld. Twee totaal onervaren spelers op een moment dat je onder zware druk staat, hoewel hij verder ook weinig op de bank had zitten volgens mij.
Verder staat er een 433 met twee verdedigend ingestelde middenvelders op het veld. Dan moet er over de flanken gevaar gesticht worden, maar van zo'n Boukhari weet je dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt. Rosales doet het af en toe beter, maar is toch echt te wisselvallig om een rol van betekenis te spelen... Dan komt een Babel (fantastisch ingeschoten goal trouwens) of Charisteas toch totaal niet in het spel voor? Babel heeft de klasse om op eigen kracht verschil te maken, maar dat zul je van Charisteas niet zien. Alleen daarom al zal hij mislukken.
Nee, Koeman is onhoudbaar. Tactische fouten, maakt geen speler beter, maar het belangrijkste is dat al zijn aankopen totaal mislukken. En juist daar zit het verlies van Ajax tov PSV. Hiddink heeft de klasse om de juiste spelers te kopen voor het juiste systeem, terwijl Koeman enkel mislukkingen haalt die niet bij Ajax passen.

En Feyenoord.. tja, daar zit zoveel fout... En dan nog zo'n stel idioten die de club een mega-boete bezorgen. Veel frustratie op het einde ook. Hofs ontsnapt nog aan rood. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Gelukkig wist AZ nog wel te winnen, maar met alle respect voor Aachen: het zou een schande zijn als het anders was geweest.
Oud 24 February 2005, 22:03   #5754
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik vind het ook voornamelijk jammer bij Ajax dat het spel over de zijkanten niet voldoende is.. Jammer dat ècht goede buitenspelers zo moeilijk te vinden zijn, want in mijn ogen is dat nog steeds een erg gevaarlijk wapen waar maar weinig clubs (naast dubbele dekking, een speler die je dus ergens anders mist) raad mee weten.. Zonde..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2005, 22:05   #5755
Kolkie
KnikkerOog!

Kolkie's Avatar

Standaard

feyenoord die krijgt inderdaar een MEGA boete....
dat gaat flinkwat geld kosten
waar ben je dan als supporter mee bezig.....
jammer dat ajax verloren heeft... (heb alle 2 de wedstrijden lopen zappen)
maarjah... tis jammer... beide clubs niet door...
Oud 25 February 2005, 02:31   #5756
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Gelukkig wist AZ nog wel te winnen, maar met alle respect voor Aachen: het zou een schande zijn als het anders was geweest.
onzin zegt bartje

Laatst aangepast door The Phit : 25 February 2005 om 09:35
  Met citaat antwoorden
Oud 25 February 2005, 14:32   #5757
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ik had niet anders verwacht..
Oud 25 February 2005, 16:07   #5758
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik had niet anders verwacht..
Kerel, je weet niet waarover je praat. Je weet niets van het voetbal in de 2e Bundesliga, je praat gewoon maar wat journalisten na die het hadden over niveau Helmond Sport.

Aachen is een grote club in Duitsland, heeft een begroting die vergelijkbaar is met de subtop in Nederland (immers: er zijn geen kosten aan het stadion verbonden), heeft een achterban en een supportersschare waaraan na Ajax en Feyenoord geen enkele Nederlandse club kan tippen en heeft daarnaast een selectie rustig meekan in de subtop van Nederland. Er spelen diverse spelers uit Duitsland '2006' en jong-Duitsland.

Tel daarbij op dat de enige clubs die beter presteren dan Aachen in hun competitie clubs zijn als 1. FC Köln (begroting 30 miljoen euro), MSV Duisburg (begroting 22,5 miljoen euro) en Gruether Fürth dat gewoon goed draaid en je hebt alleen maar clubs die in Nederland mee zouden draaien bovenin. Ik durf m wel aan: de top van Duitsland zal Nederland nooit halen, de clubs die tegen degradatie strijden zouden zo mee kunnen in onze subtop en de top van de 2e liga zou onze middenmoot kunnen vormen. En dan hoef je absoluut niet onder te doen voor AZ, zeker niet als je bekijkt wie men reeds eerder uitgeschakeld heeft, het verschil daar is niet zo groot tussen ere- en eerstedivisie. Je ziet ook zelden clubs die promoveren meteen weer degraderen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 02:32   #5759
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ik heb nergens beweerd dat Aachen slecht is, of van niveau Helmond Sport.. Wat ik zeg is dat het wel erg triest zou zijn als de nummer 2 van Nederland al zou verliezen van een club uit een lagere divisie van een ander land.

Dat geweldige Duitsland van jou boekt overigens ook zeer, zeer matige resultaten op Europees vlak... Dus ik heb toch mijn twijfels over het zo hoge niveau daar. In de breedte zal het absoluut beter zijn, maar dat is ook niet meer dan logisch voor zo'n groot land.
Oud 26 February 2005, 10:52   #5760
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

We kijken voor de verandering weer eens niet verder dan een paar Europese potjes DEZE WEEK! Als we het zo stellen dan valt het met dat niveau van de Eredivisie dus ook wel mee. AZ staat nu 2e, maar is dat natuurlijk absoluut niet op de lange termijn.

Ik zou zeggen: je hebt het toch zelf kunnen zien Ik denk, en nu heb ik Feyenoord-Sporting niet gezien, dat het niveau-verschil tussen Alemannia Aachen en AZ het kleinste was van alle Nederlandse confrontaties in de Uefacup. Het was absoluut geen schande voor AZ geweest als ze eruit gevlogen waren.

Ruim een half uur na de wedstrijd

Thuiswedstrijd in Stef's land

Reactie Erik Meijer:
http://www.alemannia-aachen.de/html/...ZMeijerWeh.mp3

En Klitzpera die ook al niet snapt hoe het mis heeft kunnen gaan
http://www.alemannia-aachen.de/html/.../nAZKlitze.mp3
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 26 February 2005 om 12:21
Oud 26 February 2005, 14:03   #5761
AntiKezman
Guest

Standaard

wat een debielen dat aachen...

dan verwacht je een hele hoop van die supporters door allerlei positieve berichten...is het slechts gebakken lucht en stelt t niks voor

Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 15:23   #5762
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- Bas, zijn vader en ik vanavond 'los' naar Twente gaan?
- ik me af vraag of Hugo de tijd heeft om nog eens af en toe een wedstrijdje van zijn club te bezoeken?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 15:35   #5763
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman
wat een debielen dat aachen...

dan verwacht je een hele hoop van die supporters door allerlei positieve berichten...is het slechts gebakken lucht en stelt t niks voor

?!
Oud 26 February 2005, 17:16   #5764
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Al een aantal jaar kent het Duitse voetbal volgens mij bitter weinig succes in Europa. Je hebt natuurlijk altijd wel Bayern en Leverkussen behaalde ook succes met mooi voetbal, maar verder kan ik me bitter weinig voor de geest halen... of het moet de Uefa-cup van Schalke onder Huub Stevens zijn, maar dan gaan we wel erg ver in de tijd terug.
Misschien heb ik het mis en ben ik wat resultaten vergeten, maar voor zo'n groot (voetbal)land is het erg matig.

En idd heb ik het verschil kunnen zien tussen AZ en Aken, maar nogmaals: ik heb nergens beweerd dat Aken een slechte ploeg heeft. Met Erik Meijer hebben ze al een spits die in Nederland niet zou misstaan bij minimaal 15 van de HCE-ploegen. Maar wat je mij verwijt, valt jou ook te verwijten mijns inziens. Je kijkt wel erg beperkt naar deze wedstrijd. Zo maakt AZ na de winterstop toch minder indruk dan ervoor en is een wedstrijd tegen Aken toch iets anders als ze ineens torenhoog favoriet zijn.

Maar ondanks dat alles blijf ik bij mijn mening dat het een schande zou zijn geweest als een club die in Nederland in de top meespeelt zou verliezen van een club uit een lagere divisie uit welk land dan ook.
Oud 26 February 2005, 19:40   #5765
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Alsof Alemannia zo goed draait Na de winterstop van de 5 wedstrijden 4 verloren..
Voor de winterstop verpletterde het nog alle tegenstanders, ook in de Uefa-cup. Door wat domme pech werden wat punten verspeeld (vooral gelijke spellen) waardoor men toch niet bovenaan stond en na de winterstop is op onbegrijpelijke wijze de klat erin gekomen. Wel won men oefenpotten tegen Roda en AA Gent met superieur spel. Roda werd he-le-maal weggespeeld en creëerde geen enkele uitgespeelde kans in eigen stadion! In de uefa-cup versloeg men OSC Lille dat op dat moment bovenaan stond in Frankrijk. Bij Sevillia (2e in Spanje op dat moment) was Aachen gelijkwaardig en creëerde het voor 40.000 gekke spanjaarden 4 prima kansen. Sevillia had ook 4 'klare Torchancen' en benutte er 2, vandaar de nederlaag.
Sint Petersburg, de nummer 4 van Rusland met de Russische spits Kerzhakov en EK-gangers Malafeev en Radimov werd zoekgespeeld
http://www.alemannia-aachen.de/dyn/s...tail.asp?ID=76

klare Torchancen : Alemannia - St. Petersburg 9 : 4 (6:2)

Vervolgens werd bij AEK Athene verdienstelijk met 0-2 gewonnen. En kom nu niet aan met dat die competities niets voorstellen ofzo, want ik geloof dat Griekenland zelfs boven Nederland staat. Natuurlijk presteerde AZ ook niet beroerd en ik denk ook wel dat beide clubs gelijkwaardig zijn, maar waar het me vooral om gaat is dat iedereen blind achter de Derksens en de andere media aanloopt die zeggen dat het een schande zou zijn als AZ eruit gemikt werd door Aachen.

Je somt nu even de successen van Duitsland op, of het gebrek eraan hoe je het noemen wilt, maar je gaat volkomen voorbij aan het feit dat Nederland op Feyenoord na helemaal NIETS gepresteerd heeft. We waren al helemaal in de hemel toen Ajax met veel geluk een kwartfinale bereikte

Bayern, Dortmund, Werder Bremen, Schalke '04, VfB Stuttgart, HSV en Bayer Leverkusen zouden stuk voor stuk meedoen om de titel in ons land en Kaiserslautern, Hertha BSC, Wolfsburg, Hannover, Gladbach en Bielefeld zijn beter dan onze subtoppers. De overige clubs, zoals Rostock, Nürnberg, Mainz en Freiburg kunnen zich zonder meer meten met onze subtoppers. Dan heb je de hele Bundesliga gehad, daaronder spelen clubs die ook mee kunnen in die Bundesliga, waartoe uiteraard ook Alemannia Aachen behoort (met Köln, 1860 München dat overigens met 5-1 vernederd werd door Aachen, Frankfurt en Duiburg bijvoorbeeld). Regelmatig stomen clubs uit die 2e liga meteen door naar de middenmoot of zelfs subtop van de 1e Bundesliga. Het is in niets te vergelijken met Nederland; die clubs zijn vele malen groter en hebben veel meer budget. Je kunt daar wel minderwaardig over doen maar dat getuigd hooguit van kortzichtigheid
Oud 27 February 2005, 22:30   #5766
Red_Scorpion
Guest

Talking

Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 09:43   #5767
The Phit
Guest

Standaard

echte rakkers

- Bartje donderdag hier was?
- hij hier vrijdag ook nog was?
- hij heb mogen meemaken hoe mijn ketting van me fiets af ging?
-
  Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2005, 10:57   #5768
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
- Bas, zijn vader en ik vanavond 'los' naar Twente gaan?
- ik me af vraag of Hugo de tijd heeft om nog eens af en toe een wedstrijdje van zijn club te bezoeken?
weinig weinig
heb 3 partijtjes gezien deze competitie, allemaal voor de winterstop..

ben wel getuige geweest van psv-arsenal en psv-monaco
Oud 4 March 2005, 18:53   #5769
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Erg vermakelijk om overal te lezen hoe die naccers ons(nerds, kakkerlakken uit dordt-noord) zich zo druk maken om die sneeuwballen.

Citaat:
Dieptepunt was toch wel het niveau van de Rotterdamse fans. Hoorde later dat je op tv kon zien dat het gewoon oudere gasten waren die meededen aan het sneeuwballen gevecht. Dit begon al bij de 1-0, die gasten hebben niks van de wedstrijd gezien. Dit waren duidelijk de 11.300 echte supporters van de nerds
Citaat:
Het enige wat de kakkerlakken konden was als kleine kinderen sneeuwballen naar elkaar gooien. Zielige vertoning... net zo zielig als een wederom schandalig slecht NAC.
Citaat:
het meest kinderachtige wat ik ooit in een stadion heb gezien. Je komt daar toch om een wedstrijd te kijken? Ga anders lekker buiten het stadion spelen ofzo. Die stadion speaker leek wel een kleuterjuf: 'kinders, niet doen!'...
Baalde flink dat ik ziek thuis zat!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 19:25   #5770
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

nac is zo'n trieste vereniging. Denk echt dat heel Feyenoord met grote ogen 90 minuten naar hun staat te staren, haha!

Was gewoon een superavond van gisteren, lekker gezellig op de tribune, en werd ook nog iets van gevoetbald.
Moeten meer van zulke dagen komen!

NAC, lekker belangrijk!
Oud 4 March 2005, 21:00   #5771
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Je praat als een arrogante jood, tank. Feit is dat de Feyenoord-aanhang zich gisteren voor het oog van de hele natie belachelijk heeft lopen maken en heeft aangetoond dat het volwassen legioen wat er ooit was absoluut niet meer serieus genomen hoeft te worden.
Het begon met het zielig bekogelen van wat Portugezen en liep via het verstoren van de minuut stilte uit in het gooien van sneeuwballen gedurende 60 minuten Echt te zielig voor woorden..
Oud 4 March 2005, 21:13   #5772
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Wat is er arrogant aan? Iedereen die ik heb gesproken heeft een gezellige avond gehad en dat was het ook.
Wedstrijd was geen reet aan, en na de 1-0 al beslist. Meeste lol viel ergens anders behalen..

Waarom mogen we ons lolletje niet behalen met één groot sneeuwballen gevecht. Of moeten we ons zo genaamd aan de supporterscodes houden? Altijd braaf je liedje zingen, sjaaltje de lucht in, 3-0 verliezen en je nog je handen stuk klappen.

Ik kom best voor de voetbal, maar gisteren was er geen ziel te beleven op het veld, en des te meer daarbuiten. Dat heel Nederland ons dan ziet als een stelletje hersenloze interesseert echt geen reet. Het was gewoon een gezellige sfeervolle avond in een verder zoutloos duel met een veels te hoge toegangsprijs.

Ipv de supporters die er waren voor alles en nog wat uit te maken kunnen we beter is kijken naar die hele belachelijke beker die werkelijk geen bal meer voorsteld in dit land.

Idd alle lof voor Nac die voor het eerst sinds 15 jaar weer is met meer dan 1000 man naar de Kuip komen, en heel de wedstrijd zingen hoe erg ze Rotterdam wel niet haten....over triest en belachelijk gesproken

Interesseert mij de rest van de 'natie' nou. Trouwens Bart hoe dacht je dat de rest van de 'natie' dacht/denkt over jullie uitstapjes naar Duitsland...over belachelijk gesproken
Oud 4 March 2005, 21:25   #5773
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Wat is er arrogant aan? Iedereen die ik heb gesproken heeft een gezellige avond gehad en dat was het ook.
Wedstrijd was geen reet aan, en na de 1-0 al beslist. Meeste lol viel ergens anders behalen..

Waarom mogen we ons lolletje niet behalen met één groot sneeuwballen gevecht. Of moeten we ons zo genaamd aan de supporterscodes houden? Altijd braaf je liedje zingen, sjaaltje de lucht in, 3-0 verliezen en je nog je handen stuk klappen.

Ik kom best voor de voetbal, maar gisteren was er geen ziel te beleven op het veld, en des te meer daarbuiten. Dat heel Nederland ons dan ziet als een stelletje hersenloze interesseert echt geen reet. Het was gewoon een gezellige sfeervolle avond in een verder zoutloos duel met een veels te hoge toegangsprijs.

Ipv de supporters die er waren voor alles en nog wat uit te maken kunnen we beter is kijken naar die hele belachelijke beker die werkelijk geen bal meer voorsteld in dit land.

Idd alle lof voor Nac die voor het eerst sinds 15 jaar weer is met meer dan 1000 man naar de Kuip komen, en heel de wedstrijd zingen hoe erg ze Rotterdam wel niet haten....over triest en belachelijk gesproken

Interesseert mij de rest van de 'natie' nou. Trouwens Bart hoe dacht je dat de rest van de 'natie' dacht/denkt over jullie uitstapjes naar Duitsland...over belachelijk gesproken
Het ging om het toontje dat je aansloeg jegens NAC met je lekker belangrijk. Normaal is zo'n repsectloze toon meer iets voor een Ajacied. Daarbij is Feyenoord zo ongeveer wel de laatste die iets over het voetbal van een tegenstander te zeggen zou moeten hebben.

Het gaat nu niet over al die andere clubs. Het gaat erover dat Feyenoord zich zo graag wil voordoen als zogenaamd 'volwassen publiek'. In de Lunatic staat elke keer weer te lezen hoe triest andere supportersschares wel niet zijn. Anti-Rotterdam, homo's lopen hand in hand enz enz. Neen, die supporters krijgen een cynisch applaus, 'het legioen' leent zich daar toch niet voor..

En nu zingt men ineens homo's van Breda, ineens kan men zijn muil niet houden bij een minuut stilte, staan een paar kleuters aanstekers te gooien en als klap op de vuurpijl gaat men een hele helft wat sneeuwballen gooien. Misschien interesseert het jou geen reet omdat je het voor je club opneemt maar de goede naam die je had ben je er natuurlijk wel kwijt mee want niemand neemt Feyenoord nog langer serieus, zoals men de rest van Nederland ook nooit serieus nam.

Wij volgend Alemannia Aachen massaal omdat het onze vrienden zijn zoals Twente dat deed met Schalke. Ik zie niet in wat daar mis mee is en daarbij profileren wij ons ook niet zoals Feyenoord altijd graag wilde. Maargoed, leuk hoor dat jij je vermaakt hebt!
Oud 4 March 2005, 21:44   #5774
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Ik heb me idd vermaakt!
Want de rest van Nederland van ons vindt, vind ik totaal onbelangrijk. Die hebben hun mening toch wel klaar.
Nu neemt niemand ons serieus, maar owee als Feyenoord weer is op bezoek komt...

Met min 10 zoek ik inderdaad ander vertier als de wedstrijd totaal niet voor aanzien is, en allang gespeeld is.

En over nac, ik vind nac inderdaad 'lekker belangrijk'. Stelletje blaaskaken als je het mij vraagt.
Altijd staat de Rat vol met berichten over de 'nerds' uit 'Dordt noord', over hoe ze ons ff een massaal zangles komen geven, en vervolgens niet meer dan 400 man aankomen. En maar blijven berichtten dat heel Rotterdam 90 minuten lang de ogen zal uitkijken...tsjah..
Had/heeft niks met het voetballen te maken, want dat spel van ons is toch drama. Als ze 4 keer naar elkaar over weten te spelen is het al een record.
Maar ik heb totaal niks met nac, net als de rest van de Kuip, maar zelf denken geloof ik dat heel Rotterdam een week lang wakker ligt als de 'Ratten' op bezoek komen.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de omschrijving van een volwassen Legioen? Deze 10.000 zorgde voor een betere sfeer, dan die zogenaamde 40.000 die elke zondag zitten..

Tegen psv zal het ongetwijfeld wel weer vol zitten. En wie weet krijgen we dan een herkansing, zal heel het land weer vol lof over ons spreken..

Alsof we daar op zitten te wachten
Oud 4 March 2005, 23:09   #5775
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Daar geloof ik dus geen ene flikker van. Natuurlijk interesseert het je wat ze allemaal wel niet schrijven. Anders las je al die verhalen van NAC toch ook niet? Anders dan wist je toch niet precies de vinger op de zere plek te leggen?

Feyenoord stond altijd bekend als een legioen dat liet zien hoe het moest. Qua supporters keek men neer op Ajax; dat het team direct liet vallen bij de eerste de beste tegenslag. Feyenoord was toch die vaste kern die altijd wel kwam opdagen bij wat voor potje dan ook. Provoceren was er niet bij, laat staan zielige liedjes zoals ze dat met name bij PSV erg vaak doen. Feyenoord zong nauwelijks tegen de tegenstander; had vaak originele liederen maar het meeste nog werden de aloude clubsongs uit de kast gehaald.

De laatste jaren is dat eigenlijk steeds meer veranderd. De Kuip zit voller dan ooit alleen de sfeer is omgekeerd evenredig steeds slechter geworden. Ik kom al jaren bij Feyenoord-Roda en het meest indrukwekkende op het gebied van sfeer krijg je tegenwoordig uit het kidsvak. Tevens is het aantal na-maakfans zorgwekkend toegenomen. Allemaal niet leuk natuurlijk maar de sfeer verbleekte er helemaal bij zodat Feyenoord-uit voor de meeste clubs gewoon een standaart-uitwedstrijd werd waar niets bijzonders aan was en waarvoor al helemaal niemand nog massaal uitrukte.

Waren de laatste jaren al niet veel meer; inmiddels is het aantal pubers klaablijkelijk schrikbarend toegenomen. De Feyenoord-aanhang laat zich klaarblijkelijk massaal provoceren door die zogenaamde 'Ratten' waar je over spreekt. Als je er niks mee hebt, waarom laat je je dan uitlokken door ze en ga je massaal meezingen met de homo's uit Breda? Waarom is het legioen niet meer te motiveren voor een normale competitiepot? Je durft de sfeer zelfs beter dan ooit te noemen. Ik mag hopen dat je daarmee doelt op de sfeer tijdens het sneeuwballen gooien want vocaal speelde Feyenoord (en nu heb ik daar daadwerkelijk alléén maar op zitten letten aangezien die hele amstelcup inderdaad een verneukt toernooi is wat me totaal niet interesseert) helemaal niets paraat en kreeg men dit keer dan daadwerkelijk zangles van die Brabanders. NAC was de hele wedstrijd duidelijk te horen en het enige wat feyenoord ertegenover stelde was wat triest homo's uit breda en we love you feyenoord.

En natuurlijk interesseert het jou wat men in Nederland daarvan vindt. Niet voor niets worden internetsites afgestruind naar commentaar op de wedstrijd (in ieder geval door Arie) en je kunt wel net doen alsof het je allemaal koud laat en erom lachen maar onwillekeurig moet het toch vreselijk pijnlijk zijn om zo af te glijden
Oud 4 March 2005, 23:52   #5776
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Citaat:
En natuurlijk interesseert het jou wat men in Nederland daarvan vindt. Niet voor niets worden internetsites afgestruind naar commentaar op de wedstrijd (in ieder geval door Arie) en je kunt wel net doen alsof het je allemaal koud laat en erom lachen maar onwillekeurig moet het toch vreselijk pijnlijk zijn om zo af te glijden
Nou, nee hoor. Alleen die gasten van nac maken zich zelf altijd zo belachelijk. via lunaticnews.nl was derat.nl ooit eens bij het nieuwsitem gekomen en dat was wel zo lachwekkend dat ik voor en na iedere wedstrijd tegen nac wel een kijkje neem op derat.nl.

Zo zouden ze er een hele gekke boel van gaan maken tijdens carnaval!(zat er ook een met nac shirt met S.C.F. erop in het uitvak!!) Jullie vinden dat misschien leuk, maar wij vinden dát nou behoorlijk kansloos, en zo zet je jezelf voor lul in mijn ogen.

De andere keer hadden ze weer een teller die om de minuut werd bijgewerkt over hoeveel kaarten er wel niet verkocht waren voor de wedstrijd tegen het grote Feyenoord. Allemaal grote verhalen over 2 vakken vol, komen ze net met 1 vak. Dan nog die blije dj tiesto liedjes onder begeleding van een trom. Gek hoor! Zitten vast ook allemaal met samengeknepen billetjes naar het songfestival te kijken.

(ondertussen neemt de frustatie alleen maar toe omdat ze nog nooit hebben gewonnen in de Kuip)

Dit jaar voor de competitie ook weer. Die "nerds uit Dordt-Noord" zouden ze wel eens een lesje in creativiteit en zang leren. Net 1 vak vol, en ze kregen toch een pak slaag met 4-0, en die hele wedstrijd compleet niet gehoord.

Na Willem II is Feyenoord voor die gasten geloof ik ook dé wedstrijd van het jaar. Voor ons(mij dan) zijn al die competitiewedstrijden hetzelfde, behalve dan tegen ajax, psv, utreg en ado.

Ohja, en als het enige wat jij hoorde homo's uit breda en we love you feyenoord was, zou je toch eens wat aan je oren moeten laten doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2005, 11:18   #5777
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Tja, of jij. Die gozert van mijn stage heeft zich kapot lopen schamen. Misschien niet ten opzichte van NAC, maar wel om zijn eigen 'fans'. Ook waar hij zit (achter X) was NAC voortdurend goed te horen.

Vroeger maakte Feyenoord originele liedjes. Tegenwoordig? Zijn het toch vooral de spandoeken die opzien baren.. Het lijkt wel alsof er verzadiging opgetreden is. Voor de oude garde hoeft het niet meer zo nodig en de jonge aanwas lijkt zich vooral bezig te houden met stoer doen. Als supporters al niet meer te motiveren zijn voor meer dan 5 potjes per jaar dan moet er voor Feyenoord misschien toch maar eens gekeken worden of grensoverschrijdende competities niks is voor ze. Kunnen ze sneeuwballen gaan gooien in Denemarken ofzo..
Oud 5 March 2005, 11:58   #5778
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Dat de sfeer bij competitiewedstrijden kut is kan ik niet ontkennen. Maar afgelopen donderdag zat ie er gewoon best in! Dat jij dat niet vond op SBS ken ik niet helpen..

We moeten het verleden niet teveel romantischer man. Net of er toen niet geprovoceerd werd naar de tegenstander. Dat gebeurt al jaren joh. Alleen vroeger zongen ze dat ze "stenen gingen gooien" naar de jongens van Breda..
Dat hele verhaal dat Feyenoord daar vroeger boven stond is gewoon eigen leven gaan leiden. Vroeger werd er net zoveel gekankerd, geprovoceerd, misschien wel meer.

Wel een verschil met vroeger is een andere mentaliteit. Toen zaten er 20.000 die lawaai maakt voor uitverkochte bak, nu maakt een uitverkochte bak niet eens lawaai.
Maar zoals jij zegt, dat voor veel clubs Feyenoord-uit nog maar gewoon uitje is geldt dat ook voor veel clubs die op bezoek komen.
Leuk al die clubs die met 300 man op bezoek komen, en ff de standaard "tralalala" liedjes afwerken en weer naar huis gaan.

Tis gewoon gewoon een trend die overal ziet. Het gekke is er af, en alles moet georganiseerd van uit de club, gemeente, en politie. Het spontane wordt langzamerhand de mond gesnoerd.

En inderdaad lees ik wat andere over ons te schrijven. Niet altijd, soms lees het via Feyenoordsites, leuk om te lezen. Maar als een stelletjes naccers ons hersenloze kakkerlakken noemen, zal ik daar echt geen minuut slecht van slapen hoor..

Laatst aangepast door theo tank : 5 March 2005 om 12:01
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2005, 16:12   #5779
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Soieso vind ik dat je pas aantrekt van andere, zodra je eigen gedrag gaat aanpassen aan de kritiek van andere mensen...
Oud 5 March 2005, 16:26   #5780
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Red face

Dat laatste moet je uitleggen Tank ?
Oud 5 March 2005, 18:15   #5781
Red_Scorpion
Guest

Standaard

effe weer iets anders tussendoor:

Citaat:
Ajax afg AZ afg
(duel afgelast wegens grote hoeveelheid
sneeuw op het dak van de Arena,wat voor
supporters en spelers een gevaarlijke
situatie zou kunnen opleveren)

HAHAHHAH

edit: nog meer:

Citaat:
Deel dak ArenA komt naar beneden

Het dak van het entreegebouw van de Arena is zaterdagmiddag naar beneden gekomen.

Bij de hoofdingang kwam een glasplaat onder druk van de sneeuw naar beneden. Het stadion werd daarop gesloten om alle risico's voor bezoekers uit te sluiten.

Doordat er sneeuw en ijs van enorme hoogte naar beneden dreigde te vallen, zette de politie daarnaast een gedeelte van de ArenA-Boulevard af. Er zijn geen gewonden gevallen.

Laatst aangepast door Red_Scorpion : 5 March 2005 om 18:18
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2005, 18:21   #5782
The Phit
Guest

Standaard

ja lekker,
zou ik dus morgen naar joden - kaaskijkerts gaan. naja, dan maar fifa'en
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 13:04   #5783
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Dat laatste moet je uitleggen Tank ?
In mijn ogen trek je pas wat aan van kritiek, als je op basis van die kritiek je gedrag veranderd.
Oud 13 March 2005, 22:48   #5784
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Gvd, hebben ze het toch voor elkaar en sta ik op die mongolen-site van ze :@

Ik denk zeg het maar gewoon eerlijk, Arie vindt me toch wel Check vooral die eerste 5/6 foto's, stuk voor stuk mongolen joh

Wie goed kijkt ziet trouwens ook familie van Loeloe op de foto. Maar Rekz's vriendin heb ik nog niet weten te ontdekken. Wel linkt de site door naar haar page, echter geen foto te bekennen..
Oud 14 March 2005, 10:30   #5785
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Ah, jammer, je heb het idd zelf al gezien.

Alleen geen Rulezzz, en vaantje op de foto's te bekennen

Maar Koffieboer en tweety gelukkig wel!

Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2005, 10:32   #5786
The Phit
Guest

Standaard

die andere bart uit beersdal staat er ook op bart
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 18:05   #5787
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

willen der nog mensen mee naar Psv-feyenoord?

Ja of nee.
Oud 17 March 2005, 19:50   #5788
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
willen der nog mensen mee naar Psv-feyenoord?

Ja of nee.
Volgens mij wou Bassie wel mee
En tis op een 15 mei, zondag... ken ik niet.
Is Feyenoord - PSV 20 april niet een beter idee?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 21:12   #5789
Ar-Tuur
Guest

Standaard

ik heb ook wel interesse
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 00:57   #5790
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Volgens mij wou Bassie wel mee
Klopt! Arthur dus ook
Oud 18 March 2005, 08:47   #5791
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Thumbs down

Arthur en Bas, jullie horen dan bij je eigen club te zitten.
Oud 18 March 2005, 11:23   #5792
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Arthur en Bas, jullie horen dan bij je eigen club te zitten.
15-05-2005 14.30 NEC - De Graafschap

Dat is wel een mooie uitwedstrijd idd, maar je kan niet alles hebben /
Oud 18 March 2005, 11:33   #5793
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

DUS steun je je eigen club. Kans bestaat dat het dan gaat om het ontlopen van de na-competitie BTW
Oud 18 March 2005, 11:36   #5794
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Dat is wel waar. Arthur spoedoverleg?
Oud 18 March 2005, 21:43   #5795
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

Ik geef een rondje want ik ben die vrijdag jarig geweest
Oud 20 March 2005, 01:47   #5796
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Mooi plaatje, kutwedstrijd
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2005, 01:57   #5797
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

- arthur en ik toch nog 15 seconden in beeld waren bij het "relletje" in het Graafschap vak?
- het wel netjes was dat de namaaksupporters die vuurwerk gooiden terecht werden gezet?
- het echter daarentegen weer jammer was dat deze paupers dachten hiervoor nog verhaal te kunnen halen waardoor er een rellletje onstond?
Oud 20 March 2005, 15:56   #5798
The Phit
Guest

Standaard

hehehe, zie je zomaar die 2 8terhoekerts zo sneakie uit beeld vandaan lopen Bang om klappen te krijgen?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2005, 15:56   #5799
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Thumbs down

Ik zat nog te kijken of ik jullie zag! Op zich een beetje jammer dat er dan altijd weer mensen zijn die een op zich goeie actie om zo'n pauper eruit te gooien verzieken..
Oud 20 March 2005, 19:22   #5800
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Haha ja idd.. Ik heb er niet zo'n zin in om daar tussen te staan. Bovendien had ik al een blauw oog aan mijn voetbalwedstrijd van die middag over gehouden.

Idd beetje jammer dat er zo'n kansloos misverstand onderstond waardoor men elkaar naar de keel vloog. Gebeurd overigens wel vaker dat het eigen publiek hier op zijn nummer wordt gezet. Waren tegen NAC ook een paar paupers die het leuk vonden om oerwoud geluiden te maken. Ook deze jongens werden daarop aangesproken waardoor het vrijwel direct ten einde was.
Antwoord

Berichting Regels