|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hallo ,
ik heb al veel gedaan , maar gepijpt nog niet :s ik weet dus totaal niet hoe ik er aan moet beginnen :s ik zeg wel zo vaak tege mijn vriend , 'ik ga u eens pijpen' maar het komt er niet van :s ik weet dus totaal niet hoe ik daar aan moet beginnen :s ale ja :s jullie kunnen tips geven maar meer kunnen jullie ook niet doen :s dus zal ik het wel zelf moeten leren :s groetjes :s |
![]() |
![]() |
#2 |
Über Mensch
|
![]()
nouja, lijkt me redelijke simpel, oefen het desnoods op een banaan ofzo eerst.
mond eromheen en een beetje onderdruk creeeren, oftewel zuigen. Je zult misschien niet zo heel diep kunnen in het begin maar ik als jongen vind het lekker om diep gepijpt te worden ![]() oefening baart kunst, dus denk niet dat het de eerste keer super gaat, vraag aan je vriend wat er anders moet. ow 1 tip, geen tanden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
owkej
thx xxxx |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
neej idd je moet niet met je tanden gaan werken want dat vinden jongens niks. maar je moet gewoon pijpen en vragen is het lekker ofzo...
maar ik snap da niet je hebt geneukt en alles en nog niet gepijpt als ik ga neuken het eerste wat ik doe is befffen en dan gaat ze mij pijpen en daarna gaan we neuken maar jij hebt dus gelijk geneukt |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
ah groov, niet oefenen op een banaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Hangt natuurlijk ook van de vriend af... Bij sommige is waarschijnelijk een coctail-worstje riëel en bij een ander kan de komkommer uit de kast gehaald worden
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
*Bekijkt dr vriend*
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
laten we het wel serieus houden he
dat kind is ten einde raad en jullie gaan flauw doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
KnikkerOog!
|
![]()
kom een keertje hier langs kun je op mij oefenen
![]() hhaha nee geintje ![]() ik zou het niet weten dus srry bij deze geen advies
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
koop een dildo
![]() oefening baart kunst ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik begin altijd eerst met likken.
en dan m in me mond doen zonder te bijten en meestal stimuleerd me vriend t door zelf ook zachtjes heen en weer te gaan stimulatie van je vriend helpt in t begin zekker ook kan je daardoor iets malijkker weten wat die fijn vind en ik deed t vroeger oefenen op me eigen duim want dan voel je zelf wanneer je perongeluk je tanden gebruikt en zo leer je dat af toen ik daar van af was deed ik t met een lolly proberen |
![]() |
![]() |
#20 |
Bianca
|
![]()
een duim en een lolly? Niet echt een vergelijking
![]()
![]() |
#21 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
ik en men vriendin hebben al alles gedaan,behalve pijpen en een ander koppel dat ik ken net hetzelfde pijpen is volgens mij veel "enger" dan neuken hoor...
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ja. Maar je moet wel slikken he want dan is je vriendje trots op je.
"Slikken trut, het is gen accuzuur" |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
waar smaakt het naar??
|
![]() |
![]() |
#25 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
ik heb horen zeggen
iets met eieren en zout ![]() als ik het mij goed herinner zat er ook zeewier in ![]() in ieder geval niet lekker ![]()
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() het is in ieder geval zout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar als hij vind dat je het niet goed doet zeg maar, en als het een echte kerel is geeft hij toe dat je het anders moet doen. anders is hij je niet waard want hij geeft je zo valse hoop als hij maar blijft zeggen: "schatje wat doe je dat toch lekker" terwijl hij het eigenlijk helemaal niet lekker vind! maar pijpen is niet zo eng ik weet ook niet echt hoe je het moet leren je moet het gewoon eens uitproberen en vragen of hij het lekker vind. want als jij het bijv. op een banaan oefend en jij denkt dat het goed gaat ga je het uitproberen op je vriend maar als je er later pas achter komt als het helemaal niet goed is zak je alleen maar verder door de grond. maar je kan het ook aan hem merken dat hij het wel of niet lekker vind als hij een beetje mee begint te bewegen of zachtjes te kreunen doe je het vaak wel goed. en als dat niet zo is dat hij wel kreunt maar het niet lekker vind dan weet ik het ook niet meer dan zou je toch echt naar iemand moeten toestappen die er echt verstand van heeft. veel suc6!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook lang gewacht tot ik hem zou pijpen, omdat ik bang had dat ik het niet goed zou doen, en ja niet weten hoe en zo...
De eerste keer zat ik er wel mee in men kop, maar mijn maag zat vol kietels, zelfs als ik nog bezig was, vd de zenuwen normaal.. maar ergens zijn die kriebels toch wel leuk, want als je dan klaar bent, en alles is goed verlopen, voelt het wel leuk aan. Het is echt niet zo moeilijk als je denkt hoor, gewoon steek h em in je mond, beweeg met je hand wat op en neer, en lik tussen door eens over zijn eikel(maak 8bewegingen ofzo) lik eens aan dat velletje waarmee de eikel aan de penis vast hangt, daar worden ze zot van ![]() Je kan ook altijd eens proberen om een ijsblokje in je mond te doen, zodat je mond koud voelt (lekker fris) ,, of iets warms te drinken... alvast veel plezier ![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lid
|
![]()
Geen ijsblokje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |