|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heb jij snel ideeen in je hoofd, kun je nooit stilzitten, en wil je je ideeen meteen uitvoeren? Of ben je meer een persoon die het aan anderen overlaat, en beter kan luisteren of kijken naar andermans creaties.
Ben je ook snel afgeleid, waardoor je idee mislukt? Of kun je je heel erg focussen op wat je aan het doen bent, om zo het gewenste resultaat te krijgen ? Ikzelf heb heel vaak ideeen in mijn hoofd, alleen ik heb niet altijd de middelen om het vast te leggen, waardoor ik aan het eind van de dag niet meer precies weet wat ik ook alweer voor idee had. En da's best wel jammer eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik heb altijd ideeën wanneer ik het druk heb met iets anders. dus dat idee blijft dan weer even liggen, en dan komen er weer andere dingen. ik wil gewoon veel te veel doen. en zo zit ik telkens in een "creativiteitscrisis", want ik ben nooit tevreden en wil telkens iets anders. best wel vervelend om mee te leven soms
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik ben spijtig genoeg niet creatief!!
Ik zit ook nooit niet stil en ben ook altijd met vanalles bezig maar niet omdat ik creatief ben |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Als het gaat om het schrijven van verhalen en gedichten ben ik altijd bezig. Heb ook altijd een kladblok bij me. Soms word ik er midden in de nacht wakker van... Best wel irritant.
En met andere dingen heb ik ook wel vaak ideeën maar niet zo heel erg hevig als bij schrijven. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ben matig creatief.
Heb wel ideeen maar soms echt niet de moed om er aan te beginnen. en dan blijft het liggen natuurlijk! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Vind mezelf behoorlijk creatief, ben constant bezig met muziek (gitaar en songteksten) Als ik een gitaarmelodie heb probeer ik hem ongeveer op te schrijven en dan maak ik er thuis het beste van wat ik zo snel kan herinneren.. Als ik een tekst in mn hoofd heb schrijf ik hem meteen op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
KnikkerOog!
|
![]()
euuhm.. ik kan niet echt super lang stilzitten als ik niet iets te doen heb wat ik leuk vind.. achter de pc gaat wel maar op school :S
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Kben best wel creatief. Op muziekgebied [gitaar] enne.. k teken ook veel. Maar stilzitten kan k niet, ben héééél snel afgeleid.
![]()
![]() |
#11 |
Nerd
|
![]()
ik ben totaal niet creatief
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb wel vaak leuke ideen enzo, maar tot de uitwerking ervan komt het nooit.
Ik schreef altijd wel veel verhalen en gedichten, maar daar ben ik mee gestopt. Ik teken ook heel weinig (omdat ik het niet kan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
pudiecat
|
![]()
ik vind mezelf best wel creatief
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
'k Heb vaak ideetjes in mn hoofd.. & als 'k het uit wil voeren, is het moeilijker dan ik dacht
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik ben heel creatief met theezakjes
|
![]() |
![]() |
#16 |
Amanda
|
![]()
ligt eraan op welk gebied.. vroeger was ik creatief met tekenen etc... kan het nog steeds, maar doe het niet meer.
Maar met het bedenken van dingen en ideeen ben ik niet echt de snelste
![]() |
#17 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik ben wel redelijk creatief met vernieuwende ideëen. Al moet het wel meestal niet betrekking hebben op iets wat ik al jaren op een bepaalde manier doe
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
bij de opleiding die ik doe moet dat wel
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FORE!!!
|
![]()
vroeger was ik heel creatief ... vooral met tekenen ...
tegenwoordig ben ik nog wel creatief maar de uitvoering ervan niet ... ik ben meer de persoon die dan tegen andere gaat vertellen hoe het moet en dat die dan mijn idee gaan utivoeren ![]()
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
als ik geconcentreerd ben of ik een scherpe deadline heb, kan ik de meest verbazingwekkende dingen bedenken
![]() probleem alleen wel is dat ik thuis nooit volledig geconcentreerd ben... o en als ik een idee heb: love voicerecorders ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
ben best wel kreatief...
![]()
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
ben voornamelijk creatief met taal en muziek enzo...echt niet wat betreft schilderen, beeldhouwen, kleien, weetikveel
![]() heb altijd een kladblokje bij me enzo om dingen als liedjes, columns voor de schoolkrant, enz. op te schrijven...maar ik denk meestal sneller dan ik schrijven kan ![]() vind het wel jammer dat mijn schilder-enzovoort-creativiteit niks is, ik zie vaak wel voor me hoe ik iets zou willen hebben geschilderd maar kan het niet. |
![]() |