|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
weet iemand nog wat goede spaanse artiesten , behalve dan jennifer lopez of puff daddy want dat zuigt, maar voor de rest dig ik bijna alle spaanse muziek, omdat dat zo'n mooie taal is...
Viva Espanyol ![]() ![]() ------------------ Hé baby, stick your hands down my pants and I bet you'll feel nuts! Nuff Said!! Se Acabo!! |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
puff daddy spaanse muziek????? zal dan wel
euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........zal jij ook wel niks vinden (ik in ieder geval niet maar vandaag hoorde ik een spaanse versie van purest of pain ( ja je vroeg zelf om spaans ![]() ------------------ Play My Mother Fucking Song |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Die Spaanse versie van Purest of Pain is juist hartstikke mooi. De engelse trouwens ook hoor.
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik had het over spaanse MUZIEK!!!!!!!!!!!!!
------------------ Hé baby, stick your hands down my pants and I bet you'll feel nuts! Nuff Said!! Se Acabo!! |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Sorry hoor! Dat is toch zeker ook spaans. Anders weet ik et ook niet.
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
yuri Buanaventura
shakira orishas gypsy kings aventura juanes jarabe de palo hmm enz... |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Hmm liedje van Orishas,, sountrack o.a. Dirty dancing 2 hava nights en Along Came polly
ff kijke of et werkt oor ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hmm nee geloof et nie wou er een mp3op zette :S whaha lukte nie..
|
![]() |
#9 |
veteraan
|
![]()
excuus maar dit is een zeer oud topic, beter is het als je iets leuks te vertellen hebt over de spaanse muziek om dit in een nieuw topic te doen om de boel actueel te houden.
bij voorbaat dank,