|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Dus is jouw kamer een waar posterwalhalla, heb je muren vol foto's of is het helemaal fen shui en is alles leeg?
Ik heb aan mijn muur hangen: - een poster van kurt cobain in lijst - een poster van bob marley - allemaal fotolijstjes met verschillende foto's erin - een maantje-lamp - een grote spiegel - een klok |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Een kastje met allemaal fotolijstjes, knuffeltjes en lampjes
Een spiegel Een poster van twee beertjes Een poster van een zonsondergang Een prikbord |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
- ingelijste poster van een kawasaki zx12r
- poster van kylie minogue - poster van 2 jachtluipaarden die er hangt van toen ik 3 was ![]() - foto van onze 1e hond - poster van parental advisory - dartbord - foto van 3 van onze huidige honden - spiegel met daarachter een seven up vlag en een holland vaantje nummer 3 en 4 gaan nog plaatsmaken voor een andere poster |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
heel veel foto's, bioscoopkaartjes, concertkaartjes, reclame dingen, verjaardags kaarten, kleinere posters
poster van nijntje poster van sesamstraat klok spiegel lamp kastje met deo etc. erop magneetbord boxxen dvd speler tv bij mij zie je zo ongeveer geen muur meer ![]()
![]() |
#5 |
just myself
|
![]()
3 formule 1 posters
poster van bond tegen het vloeken...( ![]() fotolijstjes met tijger foto's poster van een tijger boxen van mn stereo whiteboard(tje) wastafel ![]() spiegel filmposter van ''king arthur'' paar planken om zooi op te gooien replica van een spaans zwaard valt nog best wel mee gezien de grootte van mn kamer... ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
posters: legolas, secret window, pirates of the caribbean, een varken, een welkomkat, een josh hartnett, johnny depp, bunjeejumper, ...
kaartjes van films ed een ruitjesspiegel een prikbord ... |
![]() |
![]() |
#7 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Maarre ikke heb een stuk of 11 vlaggen aan mijn muur hangen een Arsenal Klok TV Paar lampen En mijn pak (maar die zit meer aan mijn deur vast) 2 planken met foto;s, flesjes drank en cd's
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whooohooo
|
![]()
spiegels
fotolijstjes lamp zon en maan
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
slaapkamer:
- 2 schilderijen - Grote grolschvlag - Boxen - Televisie - Klok zitkamer: - 2 lampen - Drankkast - Vlag van St. Benoit - Kleine Grolschvlag - Grolschposter - Klok ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Über Mensch
|
![]()
6 poster
3 placemats van de IKEA ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Spiegel(best groot)
Paar foto's en kaartjes En voor de rest een mooi blauw behang ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
Ik heb meer praktische zaken aan de muren hangen zoals een spiegel en soort van kapstok en lampen enzow. En ik heb nog twee zelfgemaakte schilderijen van Savage Garden. Ik heb allemaal zwart wit plaatjes van hen geprint op school (was gratis
![]() En verder niks ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
-een 1,40 meter brede foto van times square (new york van ikea
![]() -foto's -vw natuurlijk ![]() -gta vice city poster -gta San andreas poster -Kermit de (flikker) kikker. -En ik heb heeeeel veeel op me kast hange ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
te veel teringzooi..
a.d muur: -iets van 20 playlistjes -incubus, buffy, blur, pulp, kings of leon, libertines, stone roses, haven, radiohead, ijsbeer, kinderposter, -veel stickers van bands enzo, -prikbord met 32059721645 concertkaartjes, -prikbord met kaartjes die niet meer op de andere passen en foto's, -schotland vlag -lampjes, -kaarten die ik gekregen heb -heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel glow in the dark sterren (250 ofzo, zo mooi joh) en op mn kamer zelf nog zoveel meer shit dat ik niet eens begin met vertellen ![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
- een spiegelkapstokje met daaraan een stuk of 20 riemen
![]() - een aantal rijen medailles - een vlaggetje van de Zweedse zwembond - een vlaggetje van de Zwitserse zwembond - een ingelijste teletekst vermelding hehe ![]() - 2 Venetiaanse maskertjes - Robbie Williams (groot) - Robbie Williams kalender (klein) - ingelijste foto van mijn vroegere paardje (groot) - een heeeeeel oud klein Bruggink postertje, hangt verstopt achter mijn kledingrek ![]() - nog 3 ingelijste foto's - zonnebloemen (tussen de rand waar de muur overgaat in plafond) |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Een poster met een meeuw en 'vrij' erop, een kleine poster van het oog van de hulk en een kalender van Kollumerland.
![]() Oh, en een ingelijste foto van mezelf toen ik 4 jaar was... cute. |
![]() |
![]() |
#17 |
KnikkerOog!
|
![]()
behang.....
schappen... een prikbord.... en mijn televee hangt aan de muur..
![]() |
#18 |
Super Lid
|
![]()
.. een schapje
.. een gaskachel van de DRU (Ulft ![]() .. een kapstok met jassen .. Marlon Brando The Godfather poster .. Pulp Fiction poster .. D'oh Homer Simpson poster .. een spiegel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 5 grote posters van: - Fight Club - Marlon Brando (the godfather, maar meer voor brando) - Pulp Fiction - Rolling Stones - Ocean's Twelve 2 normale grote, worden soms vervangen: - Catch Me If You Can - Harry Potter ![]() Teveel kleine filmposters die steeds veranderd worden (om de maand). Verder wat kaarten uit Pathe bioscoop ![]() ![]() De andere kant van de muur is bestemd voor mn DVD's ![]()
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 24 February 2005 om 16:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
just myself
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
M'n pc met monitor.
TV met video. Kastje met 'Kameleon' verzameling.
![]() |
#22 | |
KnikkerOog!
|
![]() Citaat:
zoja ik heb der ook een paar boeken van.. maar wil der vanaf...
![]() |
![]() |
#23 |
Aachen TSV
|
![]()
Een stuk of 40 vaantjes
![]() Thuis: allemaal posters (hele muur en plafond vol)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
ik vind ons huisje op dit moment veel te kaal
![]() we hebben een vette Kill Bill poster aan de muur, en dat vind ik wel mooi omdat ie er qua kleur ook wel bij past. maar verder hoef ik geen posters in de woonkamer.. heeft iemand nog originele ideeen voor dingen aan de muur? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
Veel te veel rommel. Ik laat bijna alles hangen wat er al jaren hangt...
Op kasten: - stuk of 20 voetbalposters, de helft van PSV en dan nog een aantal van andere clubs (onder andere Utrecht, Heerenveen, Roda, Liverpool, Alaves, Bayern, Madrid etc) - Carnavalsposter van Bavaria-Lalala. Uit de kroeg meegenomen. Op groot prikbord aan de wand - poster van Den Dungen ![]() - stuk of 10 voetbalvaantjes - Centiment-ding (alle guldenmuntjes) - nog veel meer rare posters en dingen - jumbo-bierposter Op prikbord voor mijn bureau - belangrijke brieven - iris-cheques - papier waarop ik mijn gewerkte uren bijhou. - poster van een fazant die er al 15 jaar hangt Op andere muur - baby-foto en foto van mij toen ik 10 was - schilderij van Mondriaan die ik nagemaakt heb toen ik op de basisschool zat - schilderij van een boot die ik 15 jaar geleden van mijn opa en oma heb gehad Op deur: - poster van Klaas van der Eerden - kaartjes van bioscoop/ theater/ pretparken/ voetbalwedstrijden En dan heb ik nog 10 filmposters en een poster van twee meter hoog in een hoek staan, waar ik geen plek voor heb en die ik wil ophangen als ik het huis eens uitga. ![]()
![]() |
#28 |
FORE!!!
|
![]()
Poster van de Volvo Ocean Race
poster van Tahiti en binnekort: een poster van Las Vegas
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Hnmm heel veel plaatjes.. Van bevoorbeeld artieste dus en ja van Dansgezelschappe.. Introdans enzo.. Da vink altijd wel heel mooie aparte plaatjes.. Hou veel van die kunstachtige dinge. .. dus ook veel reclame fotos enzo.. Voor de rest een poster van Kurtcobain..enzz.. Ook dromevangers enzo.. en kaartjes.. ^^...
|
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
Plankjes met badeenden, tekeningen, foto's, amerikaanse vlag, spiegel, paar notitiebriefjes [op mn houten wand]