Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 March 2005, 21:21   #9
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
De redenering van de meuziekindustrie is al jaren oneerlijk.

Het is absoluut niet zo dat ieder gedownload nummer ook een nummer zou zijn dat gekocht wordt.

Natuurlijk worden er minder cd's verkocht, maar er zijn ook meer mensen werkeloos en er wordt minder verdient.

Het succes van legale muzieksites geeft ook al aan dat er gewoon veel vraag naar deze manier van muziekverspreiding is.

Ik denk ook dat het eerder de vervangers is voor een single of voor het horen van nieuwe nummers maar dat albums toch nog steeds sneller in de winkel worden gehaalt
Idd.. Elk nummer wat ik download zou ik niet in de winkel als single kopen. Vroeger namen mensen die nummer op van de radio op een bandje en namen ze op de koop toe dat er iemand was die er even doorheen praatte. Wat dat betreft is er dus weinig veranderd met het enige verschil dat niemand er doorheen praat en het aanbod nu groter is.
Daarnaast is het zo dat als ik een aantal nummers van een artiest wel degelijk echt te goed vind ik als nog het album wel koop, omdat ik die artiest wil ondersteunen. Ik heb hier alleen niet altijd het geld voor..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels