Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 27 March 2005, 23:28   #11
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Op zich wel natuurlijk. Aan de andere kant hebben wetenschappelijke studies ook aangetoond dat de band met de vader toch op een ander niveau plaats vind dan die met de moeder. Het blijft gewoon een moeilijke kwestie. Ik vind dat het kind eigenlijk gewoon naar de ouder moet gaan die er, voor zover je hier een oordeel over kan vellen, het beste voor kan zorgen. Wat dan niet alleen betrekking heeft op het inkomen, maar ook op de tijd die een ouder aan een kind kan besteden. Een vader die een zeer goed betaalde baan heeft, maar nooit thuis is kan natuurlijk minder goed zorgen voor een kind dan een moeder die aanzienljik minder verdient, net rond kan komen, maar wel tijd heeft om het kind op te voeden.

Overigens ben ik dan ook van mening dat derden hiertoe niet meegenomen mogen worden in de besluitvorming. Dat Opa en Oma van de goed verdienende vader alle tijd heeft doet er voor mij niet ter zake.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels