|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat niet iedere FB rechten heeft op dit forum is een misverstand. Waar haal je dat vandaan trouwens?
Iedere FB is verantwoordelijk voor zijn/haar fora. Wanneer ik een meeting open op meetingforum dan zijn Jamiel of Kampie degenen die dat op what's up moeten plaatsen. Wanneer jij een battle opent op film, dan moet Stevie ervoor zorgen dat dit hier geplaatst wordt. Wat betreft het eerste is het maar goed dat er geen topic gekomen is vooralsnog, maargoed ![]() Bedoelde je dit? Wanneer je dit bedoelt moet ik even wat FB's aan hun jasje trekken want iedereen kan er posten en editten dus! Editten weet ik trouwens niet zeker, maar ik dus wel in mijn eigen topic's ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |