![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
O jee dext0r, is het nu echt de bedoeling dat ik bang wordt?
de kans is nog groter dat je penis voor je vriendin lang wordt Volgens mij weet je zelf niet eens meer waar je woont, Je blowt dan wel af en toe, maar van deze tekst wordt jij nog stoned je bent een schande voor de battle, je hebt geen inspiratie neppe rhymes, onprofessioneel maken van jou de zulu Nazi Voor de forumplayer had je al moeite, je gaf gewoon 100 procent Voor een scheidsrechter is dit nog een fluitje van een cent Maar als je mij tegen komt, maak ik je tepels harder als cement Ik gebruik je als een speeltje, en maak jou gewoon de nieuwe trend En niet stiekem aan Zhade vragen offie iets voor je dropt Inkoppertjes heb ik niet, maar jij bent zo scheef dat je zelfs voor open doel miskopt Ik weet waar je me wilt raken, ik ben wel een pinda en heb een vlek Maar ik vreet je rhymes op, ze zijn zo soft ik neem ze zonder bestek Dubbelrijmen helpt niet en scheld alsjeblieft niet met stijl Want mijn teksten maken je, integendeel tot je vriendin, wél geil. PS: Sorry als ik iets fouts tegenover Ambypur zeg ![]()
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 16 April 2005 om 14:39 |
![]() |