Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 21 March 2005, 14:48   #5801
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

Ik denk dat ik maar alleen ga dan.
Oud 21 March 2005, 15:21   #5802
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

geweldig publiek heeft de graafschap, kunnen sommige bosschenaren nog een voorbeeld aan nemen. ik heb jullie niet gezien (heb wel gekeken), waar stonden jullie? rechtsboven in beeld?
Oud 21 March 2005, 15:36   #5803
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
geweldig publiek heeft de graafschap, kunnen sommige bosschenaren nog een voorbeeld aan nemen. ik heb jullie niet gezien (heb wel gekeken), waar stonden jullie? rechtsboven in beeld?
Ja rechtsboven in beeld idd.. Die twee lafbekken die snel weg liepen
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 16:10   #5804
Ar-Tuur
Guest

Standaard

hehe je ziet ons het eerst nog even aankijken, lachen en dan ineens bijzonder snel verdwijnen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 16:13   #5805
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
Ik denk dat ik maar alleen ga dan.
ik durf niet alleen in de trein
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 22:47   #5806
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Iemand zojuist Barend&Van Dorp gezien? Was een interessant item over journaals in de WOII. Zag je ook heleboel NSB'ers op de markt in Heerlen Puuuh, dat ziet er nog steeds (bijna) precies hetzelfde uit

Lijkt me aardig om te hebben; komt van de week in de winkel
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2005, 16:17   #5807
Red_Scorpion
Guest

Standaard

Teringlijers op limboo.com

Citaat:
Data verkeer.
Vanwege het feit dat er heel veel data gestolen wordt vanaf onze server. Hebben we een programma mee lopen dat dit tegen gaat. Daar wij niet op de hoogte zijn wat dit voor effect heeft op de foto's willen we de bezoekers van Rodaworld vragen om bij eventuele problemen ons dit te mailen.
Nu kan ik geen plaatjes meer linken...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2005, 13:05   #5808
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

-de armeense voetballers bij onze school logeerde
-ze op ons gym veld aan het trainen waren
-sloebers
Oud 31 March 2005, 13:55   #5809
The Phit
Guest

Standaard

- ik nu aan een cup-a-soupie zit?
- geweldig zo'n eigen ingenieursbureau op school
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2005, 22:41   #5810
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Wjd..

- Ik vandaag nietsvermoedend afrees naar Aachen voor een leuke pot voetbal tegen Rot-Weiß Erfurt?
- Ik die stad kende van Gunda Niemann
- Het de hoofdstad van de deelstaat Thüringen is?
- En de rivaal van Jena
- Ik de auto zoals altijd op een groot grasveld neerzette?
- Dat grote terrein wel een vuilnisbelt leek?
- Er verdacht veel trabantjes met EF als kenteken stonden?
- Heel Erfurt met hun debiele wagentjes was uitgerukt?
- Ze erg grote asbakken hebben en die allemaal uitkiepten op ons terrein? :-S
- Plus alle andere zooi/blikken enz enz?
- Ze toen bijzonder vervelend richting stadion trokken?
- Het eens te meer bewezen is dat dat DDR-volk gewoon aso is?
- Ik rustig aansloot in een lange rij om binnen te komen?
- Die tribune ineens uitverkocht bleek?
- We met een mannetje of 1500 naar de andere kant renden?
- Daar nog 1500 andere mensen stonden te wachten die ook binnen wilden?
- Ik toch nog bijna slinks binnen kwam via het dak van een worstenkraam?
- Een scherpe 'Ordner' me door had, maar weinig kon uitrichten omdat er meer mensen op dat idee kwamen?
- Het wel wat heeft
- Ik dus wel mooi niet binnen kwam? :-S
- We toen maar besloten om in een grote tent bij het stadion op groot scherm het duel te kijken.
- Aachen nog voor rust op 4:0 kwam
- Die Ossies zich toen gingen vervelen en ook bij ons kwamen kijken?
- Het er niet echt gezelliger op werd, en niet alleen omdat ze allemaal zo ontzettend stinken
- Achja, 40 Jahre DDR ( 8 )
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
Oud 2 April 2005, 09:04   #5811
The Phit
Guest

Standaard

- ik bijna dood ga?
- vannacht niet geslapen, stekende pijn in buik, ahhh
- damn
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2005, 20:06   #5812
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

- Phit het dan straks nog korter maakt dan de Paus?
- Ik ff een plaatje moet uploaden voor een andere site
Oud 3 April 2005, 21:19   #5813
The Phit
Guest

Standaard

- het nog altijd niet weg is?
- het gister net leek of er messen in mn onderbuik werden gestoken?
- de arts gister me niet naar t ziekenhuis stuurde?
- ik terug moest komen als het erger zou worden?
- ze dacht aan beginnende blindedarm ontsteking?
- het echter vannochtend weer wat beter voelde?
- ik hoop dat t morgen weer helemaal in orde is en dat t gewoon eenmalig is gebleven?
-
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 22:57   #5814
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Beterschap Phit
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2005, 22:59   #5815
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

wjd..

- ik iets soortgelijks met mijn voet had?
- ik ook ineens met stekende pijn in mijn voet wakker werd en haast niet meer kon lopen?
- ik er toch mee gevoetbald heb vorige week?
- ik er vervolgens toch maar mee naar de verzorger van de voetbalvereniging ben gegaan?
- deze concludeerde dat het ging om een onsteking?
- ik de volgende dag toen ik toevallig bij de dokter was er ook ff naar heb laten kijken?
- ik met een paar pijnstillers en door zelf te bikkelen er gewoon mee mocht voetballen?
- ik dit dan ook gedaan heb?
- ik echter 5 min. voor tijd moest uitvallen doordat ik er wederom een tik op kreeg?
- ik nu een paar dagen rust neem?
- ik weer voetbal als eht over is?
- ik steffie succes wens met zijn buikpuin?
Oud 5 April 2005, 15:44   #5816
Loy
Guest

Standaard

WJD

wake-it.nl het nieuwe wakeforum van nederland is?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2005, 19:30   #5817
The Phit
Guest

Standaard

- den bosch - feyenoord 4 - 1
  Met citaat antwoorden
Oud 13 April 2005, 19:49   #5818
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

GVD! :@
Oud 13 April 2005, 20:18   #5819
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

there's only oooooooooooone FC DEN BOSCH
oooooooone FC DEN BOSCH
helemaal dol!
leve de lol!
bosschenaren zie je overaaaall

ooooooooh ik geloof het nog steeds niet
Oud 14 April 2005, 08:54   #5820
slobjong
Guest

Standaard

- ik me gisteravond gewoon schaamde om Feyenoorder te zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 10:20   #5821
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- prima dat Feyenoord de afgang van het seizoen beleeft uitgerekend tegen de ploeg waartegen dat niet mag gebeuren
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 10:29   #5822
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Nu krijgt de graafschap het toch nog moeilijk Beetje jammer, die club met het meest domme volk (niet generaliserend bedoeld ) mag er voor mij per direct uitvliegen. Maar dat gebeurt hopelijk ook nog wel..
Oud 14 April 2005, 11:52   #5823
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Malcy meldde zich aan met als boodschap dat hij zijn lijst gaat opschonen

Bartus --> Noch 6 Spiele fehlen zum Aufstieg.. Nie mehr, Zweite Liga nie mehr.. Nog 6x Wiljan; nie mehr, Wiljan Vloet! zegt:
Ik blijf er toch zeker nog wel in?
Malcy... - Ik ga binnenkort "opruimen" in mijn MSN-lijst! zegt:
als je het lief vraagt
Malcy... - Ik ga binnenkort "opruimen" in mijn MSN-lijst! zegt:
nee hoor, je blijft wel erin
Bartus --> Noch 6 Spiele fehlen zum Aufstieg.. Nie mehr, Zweite Liga nie mehr.. Nog 6x Wiljan; nie mehr, Wiljan Vloet! zegt:
Whoei
Oud 14 April 2005, 13:54   #5824
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Nu krijgt de graafschap het toch nog moeilijk Beetje jammer, die club met het meest domme volk (niet generaliserend bedoeld ) mag er voor mij per direct uitvliegen. Maar dat gebeurt hopelijk ook nog wel..
Ik zie liever de Graafschap er uit vliegen. Ik vind dat FCDB veel meer voetbal en potentie heeft dan de Graafschap. Alleen heeft Den Bosch te lang met die Wisman op de bank gezeten. Was Kruys nog coach geweest dan had het er beter uitgezien denk ik...
Oud 14 April 2005, 15:13   #5825
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Wat een onzin, Tijs. De Graafschap, RBC en Den Bosch spelen alle drie slecht degradatievoetbal en hebben matige selecties. Ik heb Den Bosch twee keer aan het werk gezien in een directe confrontatie tegen de Graafschap en RBC laatst nog en ze onderscheidden zich niet bepaald hoor. Als je de selecties naast elkaar legt (vooral na de winterstop!) dan is er ongeveer evenveel (of even weinig) voetbal en potentie in die drie selecties. Wat heeft bijvoorbeeld Den Bosch dan zoveel meer dan de Graafschap?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 20:43   #5826
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Veel meer potentie in spelers als vd Laak, vd Ouweland, Beekmans, Byidat etc. Wat voor talent wil jij daar bij de Graafschap tegenover zetten? Beukering is een goede speler, die Sousa ook. Van Leerdam en de Graef zijn eredivisiewaardige spelers. Maar verder? Sorry hoor, maar qua potentieel schat ik Den Bosch nog steeds hoger in. Ze hebben veel pech gehad dat een goede, ervaren voetballer Volmer zo lang geblesseerd is geweest, met hem had er veel meer ervaring ingestaan die de club zeker van die laatste plaats had gehouden. Verder was de moraal er in die zeer slechte periode dat er niet gescoord werd totaal niet meer, dat reken ik Wisman aan.
Een Kruys had de spelers beter kunnen motiveren in die periode denk ik.

Neemt niet weg overigens dat ik de Graafschap wel een zeer sympathieke club vind, waar in verleden helaas ongelofelijk veel wanbeleid is gevoerd.
Oud 14 April 2005, 21:02   #5827
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Ik ben het jammergenoeg wel voor een deel met je eens. Niet over FC Den Bosch, want ik blijf erbij dat ook daar niet voldoende potentie in zit. In mijn ogen is alleen die vd. Laak maar voldoende voor de eredivisie, maar daarover kan je van mening verschillen.
De Graafschap staat nou niet echt bekend om zijn gelukkige aankopen e.d. de afgelopen tijd. Veel spelers spelen bij de Graafschap op huurbasis en een aantal mogen weglopen bij degraderen. De afgelopen jaren heeft de Graafschap nogal wat trainers versleten en is er van echt karaktervoetbal ook al totaal geen sprake meer. Slechts een enkeling weet dit nog te brengen (Dave Bus bijvoorbeeld). Desalniettemin vind ik Den Bosch nog een mindere club, maar ja..
Oud 14 April 2005, 22:40   #5828
Ar-Tuur
Guest

Standaard

De Graafschap bulkt inderdaad niet van de talentvolle voetballers, maar als Den Bosch dat wel zou doen, dan hadden ze toch echt wel wat meer punten gesprokkeld dan het aantal waarmee ze net ter nauwer nood negatieve eredivisierecords hebben afgewend. Om de lage klassering van die ploeg te wijten aan een trainer of een blessure van een ervaren speler vind ik wat overdreven.
Ik denk dat de onderste drie ploegen elkaar qua kwaliteit of gebrek daar aan weinig ontlopen. Aan die eredivisiewaardige spelers kun je wat mij betreft Robbemond, Loovens, Van Fessem (en Bakens, die wordt gemist als opbouwer) toevoegen. Dan staat er een as die na de winterstop aardige wedstrijden heeft gespeeld. Maar op de één of andere manier is er de laatste weken weer van alles mis gegaan en ze horen en de Graafschap is blijkbaar te slecht om de nacompetitie te ontlopen.

Een speler met het talent en de potentie van Sousa vind je trouwens absoluut niet in de selecties van RBC en Den Bosch, maar het komt er nog niet echt uit. Hij wordt tot nu toe ook nog niet echt goed gebruikt. Zou je de genoemde spelers (allemaal zelfde types) in dienst laten spelen van Sousa, dan kan hij brengen wat de Graafschap ernstig mist: creativiteit.

Den Bosch heeft inderdaad meer (eigen) talent in de selectie (bij de Graafschap zou je alleen Bakens en Haklander tot die categorie kunnen rekenen), maar de genoemde spelers moeten mij op eredivisieniveau nog wel overtuigen.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 14 April 2005 om 22:43
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 23:05   #5829
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

De Graafschap heeft meer vechtvoetballers en die kun je beter gebruiken in de strijd tegen degradatie dan de vele jeugdige talenten van Den Bosch.
En als het dan niet lukt kom je daar eerder bovenop met vechtjassen dan met talenten.
Maar daar ging het niet om: het ging om potentie en voetbal. En met alle respect, bij een speler als van Fessem of Robbemond (nuttig in de strijd tegen degradatie) denk ik niet bepaald aan potentie.

De slechte positie van Den Bosch is aan vanalles te wijten. Behalve dat ze zelfs nog minder te besteden hebben dan De Graafschap en al genoemde redenen, snap ik ook niet dat ze hun kostbare centen besteden aan een zeer jeugdig talent van PSV, terwijl ze ervaring nodig hebben en aan een spits die bij RKC al enkele jaren bewijst absoluut geen doelpuntenmaker te zijn. Ga dan door met Janssen of neem een gok met iemand als de Groot.

Dus: inderdaad heeft de Graafschap een selectie die zich beter kan wapenen tegen degradatievoetbal, maar ik blijf vinden dat Den Bosch meer potentie en voetbal in zich heeft.
Zo zie ik De Graafschap nooit van Feyenoord met 4-1 winnen, wat bij Den Bosch blijkbaar dus wel kan gebeuren op een dag dat het echt meezit, dankzij het aanwezige voetballend vermogen. Maar Den Bosch verliest het dus weer van De Graafschap op gebieden als agressie, mentaliteit en ervaring. En dat neem ik mede Wisman kwalijk dat hij dat er niet in heeft weten te brengen en dat hij niet wat meer ervaring er in heeft gebracht ipv al die talenten. Plus een Volmer die achterin dat wel had kunnen brengen, maar helaas te lang geblesseerd is geweest.

De selectie van RBC vind ik trouwens duidelijk beter dan zowel De Graafschap als Den Bosch. Onder Maaskant speelde RBC met ongeveer deze groep gewoon goed. Nu met (en zonder) van Dijk en echt heel veel blessures is het allemaal wat minder.
Oud 15 April 2005, 10:45   #5830
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Ik heb beiden 2x live aan het werk gezien, en dan maakt de Graafschap een veel sterkere indruk. Den Bosch verloor tegen ons metg 0-5 en 0-3 en de Graafschap won van ons.

Buiten het feit dat dit momentopnames zijn zie je De Graafschap nogal eens schlemielig verliezen, en zijn ze heel vaak gelijkwaardig, daar waar Den Bosch vaak echt tekort komt.

Tel daarbij op dat De Graafschap als club gewoon een veel groter potentieel heeft en heel wat sympatieker overkomt en mijn voorkeur voor de Superboeren is verklaard. Als ze nu dat vervloekte tijdrekken eens afleerden
Oud 15 April 2005, 12:59   #5831
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

over de kwaliteit van de graafschap kan ik niet oordelen, die heb ik maar 1x zien spelen.

maar den bosch is ook vaak gelijkwaardig geweest aan hun tegenstander. zo noem ik heerenveen thuis en uit, fc utrecht uit en vitesse thuis. toch hebben ze deze wedstrijden verloren waar dat niet nodig was geweest. die wedstrijden hebben ze gewoon pech gehad. dat hadden ze ook in de arena, waar ajax in de blessuretijd de eerste treffer maakt. als je op die momenten het juist mee hebt sta je er heel anders voor. niet alleen qua punten maar ook qua zelfvertouwen.

dat laatste is wat ze ontbeert hebben in heeel veel wedstrijden. in sommige wedstrijden zat er helemaal geen spirit in het elftal. dan wordt het nog veel duidelijker dat ze gewoon geen sterke selectie hebben. er zijn legio voorbeelden van dat soort wedstrijden, maar de beste voorbeelden zijn: rkc thuis, ado uit, roda thuis, de graafschap thuis.

nu zie ik weer wat van dat zelfvertrouwen terug. rbc uit speelde den bosch niet goed (rbc helemaal niet) maar toch winnen ze. dat geeft zelfvertrouwen. bij psv mag je verliezen, maar donderdag heb ik weer ECHTE strijd gezien. alle spelers zaten er fel op en gingen er echt voor. al hadden ze alsnog verloren, die strijd is terug.

en of den bosch meer kwaliteit heeft als de graafschap of rbc weet ik zo net niet. feit is dat volmer idd lang geblesseerd is geweest maar nu gelukkig weer terug is. uneken maakt een ongelukkig seizoen door, de keepers zijn allebei grabbelaars en voorin wordt er erg moeilijk gescoord. ik heb er ook geen verklaring voor waarom dat donderdag wel goed ging, maar goed.

het komt nu niet eens meer aan op alleen kwaliteit maar ook op strijd en een portie geluk. daarom wordt het nog spannend dat weet ik zeker
Oud 15 April 2005, 17:27   #5832
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Thumbs up

Ik heb vandaag Malcy/Oizo/Mestreech4ever gezienn!!! Jahoooowwww, in de trein! Ik moest uitstappen in Sittard en Malcy stond op om iemand voorbij te laten. Ik durfde natuurlijk niks te zeggen, maar vroeg t m net op MSN, en wat denkie? Hij was t echt! Mijn weekend kan al niet meer stuk
Oud 17 April 2005, 13:40   #5833
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Ajax wint in blessuretijd van Feyenoord met 2-3 Of verdient dit duel een eigen topic? Ajax zonder fans overigens..
Oud 17 April 2005, 13:41   #5834
The Phit
Guest

Standaard

aan het commentaar over de hele wedstrijd te horen was dat wel verdiend. Maar best lullig voor Feyenoord die in de 85e minuut nog voor stond.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 13:44   #5835
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Inderdaad. Eerste doelpunt van Feyenoord terecht afgekeurd hoorde ik. Ajax was iets sterker over het geheel gezien. Feyenoord nu echt uitgespeeld; ben benieuwd hoelang AZ het nu nog volhoudt.
Oud 17 April 2005, 14:12   #5836
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Er was ook een doelpunt van Ajax afgekeurd, maar in alle gevallen terecht. 2de doelpunt van ajax (die ongelovelijk mooi was) werd ook als buitenspel opgegeven maar volgens de regels was het geen buitenspel.

Ik vond Ajax wel beter spelen, alleen beide ploegen maakte achterin fouten :\ Hieruit ontstonden ook alle doelpunten.
Oud 17 April 2005, 15:00   #5837
The Phit
Guest

Standaard

kut NOS. Er wordt ook nog gefietst hoor. Niemand boeid dat domme gemotorrij
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 15:01   #5838
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Zeker laat ingeschakeld? Dr zijn (nog) geen beelden mogelijk vanwege de mist in Limburg
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 15:36   #5839
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Inderdaad. Eerste doelpunt van Feyenoord terecht afgekeurd hoorde ik. Ajax was iets sterker over het geheel gezien. Feyenoord nu echt uitgespeeld; ben benieuwd hoelang AZ het nu nog volhoudt.
Volgens mij is AZ fysiek een heel eind op. In de Uefa Cup kunnen ze zich nog wel opladen, maar daarna is het op het tandvlees het seizoen afmaken.
Het zou me niet verbazen als Ajax 'gewoon' tweede wordt.

PSV wint ook maar nipt trouwens, maar als ik mag afgaan op media dan was Moens in zeer goede doen en Bossen weer rampzalig slecht.

Laatst aangepast door Tyskie : 17 April 2005 om 15:51
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 16:01   #5840
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Tja, ik ben vanmiddag even een stukje die kant op gefietst richting Sibbergrubbe. Mist was er wel, hoor. Al heb ik begrepen dat er wel wat motorbeelden zijn doorgekomen; met helikopters vliegen zat er echt niet in. Erg jammer, al heb ik net in de finale gezien dat het peleton zo groot was en de koers saai geweest moet zijn..
Oud 17 April 2005, 18:56   #5841
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
PSV wint ook maar nipt trouwens, maar als ik mag afgaan op media dan was Moens in zeer goede doen en Bossen weer rampzalig slecht.
Haha, wat een koekwaus die Bossen. Eerste gele kaart voor Cocu vond ik al overdreven, maar was nog te rechtvaardigen. Maar die tweede...
Bouma was ook echt woest.
Oud 17 April 2005, 19:02   #5842
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Ik vond ze anders volkomen terecht. Maargoed, in Eindhoven is men het niet zo gewend als hun spelers niet in bescherming genomen worden. Als je zog hoe die Cocu ook uit zijn ogen keek.. Gewoon puur dom om zo tegen die Willem II'er op te lopen. Voor hetzelfde vergrijp kreeg Cissé van Roda overigens ook zijn 2e gele kaart bij AZ eerder dit jaar. Toen vond iedereen het dom van hem. Dit was ook dom van Cocu.
Oud 17 April 2005, 19:09   #5843
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Het was ook dom om zich op te laten naaien door Reusertje, maar die tweede gele kaart sloeg naar mijn idee echt nergens op.

En de rest wat je zegt: tja, opmerkingen van het niveau Bossen.
Oud 17 April 2005, 19:52   #5844
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Die laatste opmerking van jou is van het niveau Bossen. Beter zou je aangeven hoe ontzettend dom het is om 2x bij dat soort situaties betrokken te zijn
Oud 17 April 2005, 20:00   #5845
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ik geef toch aan dat het dom is, beste Bart? Zeker voor zo'n gelouterde prof. Uiteindelijk maakt het allemaal geen bal uit, want Cocu kan best wat rust gebruiken...

En vergelijkbaar met Cisse? Tja, beide dom, maar verder?

Maar ik heb geen zin om weer een kansloze discussie met jou aan te gaan.
Oud 17 April 2005, 20:06   #5846
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Standaard

Dit waren al 3 onnodige posts als je eerst niet als een klein kind je gelijk moest halen jegens Bossen. Een slechte scheids, maar in dit geval had hij het bij het rechte eind --> punt. Gewoon niet lopen te kutten en uiteindelijk de schijn willen ophouden alsof het aan anderen ligt

Edit: overigens hoor ik zojuist van mijn pa dat er nu ineens allemaal beelden van de Goldrace zijn uitgezonden die zojuist niet beschikbaar waren. Hoe komen ze daar dan ineens aan
Oud 17 April 2005, 20:36   #5847
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Klopt, dat waren allemaal motorbeelden. Ik vond het ook wel verrassend, ik dacht er niets meer te zien zou zijn in studio sport. Maar deze beelden gaven nog een aardig beeld
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2005, 20:38   #5848
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- ik jaloers ben op mijn broer
- hij net smste dat hij bij Barcelona - Getafe zit met zn vriendin en een vriend die in Barcelona woont
- dit voor het eerst sinds tijden weer eens een WJD is in de vorm zoals het hoort?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2005, 12:20   #5849
slobjong
Guest

Standaard

- ik redelijk een kut dag had gister
- had me namelijk helemaal op AGR voorbereid, ging niet door
- dat ze daarna in rotterdam nog steeds niet doorhadden wat verdedigen is
- dat mijn bui ook niet beter maakte
- ar-tuur gelijk had, dit is een WJD topic
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2005, 22:36   #5850
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

wjd
- wat een flapdrol die van Egmond
- overigens mag een keeper toch helemaal niet vooruit lopen voordat de penalty genomen is?

Berichting Regels