|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo
Sinds kort ben ik bezig met de opstart van een nieuwe website, deze gaat over alle muziekartiesten van de hele wereld. Op de site kan iedereen die fan is van een artiest een eigen pagina beheren. Wij zoeken hiervoor geintreseerden, lijkt het je leuk om een website te maken ? ja dan moet je ons even een mailtje sturen met je naam van je artiest, wij nemen dan gauw contct met je op. Belangrijk Het kost geen geld ! je hoeft geen kennis te hebben van websites maken ! Je moet een echte fan zijn. Het is absoluut geen startpagina met enkel linkjes plaatsen, maar een echte site om ook fotos en tekst kwijt te kunnen ! als je intresse hebt kun je me mailen, dit omdat ik niet weet of ik mijn link mag plaatsen |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
laten we het inderdaad maar bij mailen houden. wanneer je projectje een beetje loopt zou je ons misschien ter informatie de link kunnen aanbieden aangezien het dan wel voor ons interessant is om te lezen.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
vraag die gosert vriendelijk of ie de link mag posten en doet ie het niet in afwachting van de reactie. moet je zijn onderschrif eens lezen.
![]() ![]() |
![]() |