Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Party Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd.

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 April 2005, 13:20   #16
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ik hoor vaak verhalen dat veel gasten, die Lonsdale dragen op hardcore partys, zich ook gedragen als nazi's.... lijkt mij beter om gewoon bij elk feest zulk geklede lui te weren, dat gebeurt hier steeds vaker.
lijkt me dat het toch wel meevalt. er lopen natuurlijk wel wat van zulke lui tussen maar het grootste deel gedraagd zich gewoon normaal en feest er lekker op los. op een enkele vechtpartij na dan
ik kan er eigenlijk nog niet goed over meepraten wanneer het om grote hardcore feesten in de rest van het land gaat. blijft bij mij meestal beperkt tot kleinere regionale feesten ivm reisafstand. hier merk ik op een opstootje hier en daar na weinig van nazi uitlatingen.

het is net zoals met buitenlanders. een deel verpest het voor de rest.

die teksten van neophyte en rtc die genoemd worden zijn idd niet van hun, maar dat is al gezegd door red_scorpion.

of het feest een grote flop wordt betwijfel ik eigenlijk. moet idd nog zien of er wat van de lineup overblijft. het zal wel genoeg bezoekers trekken en t lijkt me dat het gewoon een feest zoals gebruikelijk zal worden. tzal voor mij in elk geval mn eerste grote feest worden met wat grotere reisafstand later dit jaar nog thunderdome

Laatst aangepast door The6thgate : 19 April 2005 om 13:23
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels