|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
BeHeerser
|
![]()
Een van de beste races ooit omdat we er zo lang op moeten hebben wachten denk ik. Mijn god dit was echt heel erg mooi. Ik was erg zenuwachtig en hield mijn hart vast 3 ronden voor het eind toen Schumacher hem in de Villeneuve hairpin er zomaar naast gooide. Maar leuk dat Alonso wéér gewonnen heeft heb ook hard gejuichd voor hem.
Maar over dat gevecht zelf op het eind. Natuurlijk was Schumacher een stuk sneller, en in eerste instantie dacht ik dat het aan de banden lag zoals Olav Mol al deed voorkomen maar bij Renault beweren ze dat Alonso al het hele weekend met motorproblemen kampte en dat ze het een hele verrassing vonden dat hij daarmee won. Mocht dit echt waar zijn dan is het nog meer hulde voor het team van Renault maar het kan natuurlijk best zijn dat ze wat bluffen. Overigens zag ik op het eind bij Alonso en Schumacher (was niet duidelijk bij wie) een beetje zwarte rook op sommige stukken van de ban. Maar dat is denk ik meer van de remmen dan van de motor anders zou het witte rook zijn geweest maar je weet het maar nooit eigenlijk. Anyways, superrace, ik heb met volle teugen genoten en ik hoop dat het seizoen zo verder gaat. Super! En over Minardi, dat vind ik echt een dramateam geworden. Ze roepen dat ze nu met de nieuwe auto progressie gaan boeken en blablabla. Ze zien inmiddels dat het uitermate slecht gaat en gaan nu roepen dat ze eerst data willen verzamelen en het hele verhaal. Heel leuk allemaal maar dan moeten ze niet eerst roepen dat ze nu echt met Jordan kunnen gaan strijden en die flauwekul. |
![]() |
![]() |