Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 May 2005, 12:53   #1
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard De GSM

Waarom heb jij een GSM gekocht? Of kreeg je hem?
Is het voor jou een mode-accessoir en heb je voor elke gelegenheid een andere kleur van hoesje?
Moet je elke vernieuwing van dit communicatiemiddel hebben of loop je nog steeds rond met een mobieltje met de afmetingen van een baksteen?
Oud 1 May 2005, 13:14   #2
eniT
Guest

Standaard

en wat als je geen hebt?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 13:34   #3
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

ik heb een gewone.. Om mee te bellen en smsen. That's it.
Oud 1 May 2005, 13:35   #4
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik hoef niet continu de nieuwste te hebben, pas wanneer mijn abbonnement afloopt ga ik mij orienteren op een nieuw toestel.
Oud 1 May 2005, 15:33   #5
L_angeldc
Guest

Standaard

ik heb hem gekregen omdat mijn ouders het handig vonden om mij te bereiken als ik opfeesten was en dat ik hun kon bellen als ik een lekke band had langs de a2 op terugweg van school.
dat is nu alweer wat jaartjes geleden en ik heb nog steeds mijn trouwe nokia3310
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 16:07   #6
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
en wat als je geen hebt?
Dan ben je iemand die niet meedoet aan de modegrilletjes.

En dat zijn nog altijd de beste .
Oud 1 May 2005, 16:45   #7
prinskoekje
Guest

Standaard

Mijn vader vond zijn gsm te moeilijk om te bedienen.

Dan heb ik hem maar aangeslagen. Goedkoop voor mij

Ik bel en stuur er enkel berichtjes mee. Verder ziet hij er nog steeds uit zoals hij gekocht is. [Dus standaard]
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 17:34   #8
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja

heb jij er een?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 17:54   #9
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:

Een mobiel op zich is geen modegril meer hoor. Het is gewoon een van de vele handige apparaten die ons leven gemakkelijker maken. Als je elke maand een nieuwe koopt om maar alle nieuwe snufjes en extras te hebben wel.

lol um ja wat bruno dus net zei
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 18:21   #10
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Nja, nee, een modegril is het mss niet, maar velen hebben het toch omdat vriend x en vriendin y er ook een had en zij het toch handig zouden vinden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
heb jij er een?
Ik heb er geen. Nergens voor nodig. Ik heb een hekel aan telefoneren en als ze me nodig hebben, kunnen ze me thuis bellen of een mail sturen. Mijn ouders weten altijd waar ik uithang en als ik naar vrienden ga, zorg ik dat ze het thuisnummer hebben van die vriend(in).
Ik vind het een pure geldverspilling en ook wel een beetje een imbreuk (weet niet of dat juist gespeld is) op mijn vrijheid.
Oud 1 May 2005, 19:34   #11
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen. Nergens voor nodig. Ik heb een hekel aan telefoneren en als ze me nodig hebben, kunnen ze me thuis bellen of een mail sturen. Mijn ouders weten altijd waar ik uithang en als ik naar vrienden ga, zorg ik dat ze het thuisnummer hebben van die vriend(in).
Ik vind het een pure geldverspilling en ook wel een beetje een imbreuk (weet niet of dat juist gespeld is) op mijn vrijheid.

daar ben ik het volledig met je eens!
velen worden echt helemaal afhankelijk van dat ding. Als ze hun bus gemist hebben of weetikwat, bellen ze direct naar huis. Ik moet dat op mezelf uitzoeken, m'n plan trekken.
zonder gsm kan je ook niet heel de tijd gecontroleerd worden, enorm voordeel!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 19:40   #12
prinskoekje
Guest

Standaard

Citaat:
en ook wel een beetje een imbreuk (weet niet of dat juist gespeld is) op mijn vrijheid.
klopt niet helemaal.

Ik zet dat ding gewoon af.
ok, af en toe krijg je wel van die vervelende reacties. Maar ik doe toch wat ik wil zeker
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 19:40   #13
L_angeldc
Guest

Standaard

je kan je mobiel ook niet opnemen?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 20:16   #14
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
je kan je mobiel ook niet opnemen?
dat doe ik altijd dus tegenwoordig bellen mensen soms niet eens meer naar m'n mobiel maar regelrecht naar m'n huistelefoon huisvredebreuk ja!
Oud 1 May 2005, 22:25   #15
appelshampoo
Guest

Standaard

stiekem ben ik wel zo iemand die alle snufjes wil ja
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 20:37   #16
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

'k Heb al wel een paar gsm's gehad, k vind het veel leuker als ik een 'nieuwere' heb dus ja
Ik gebruik hem ook heel veel: smsjes sturen om af te spreken met vrienden, m'n ouders/grootouders/vrienden kunnen me altijd bereiken, als iemand wat later komt dan afgesproken kunnen ze sms-en, tis gewoon erg handig! Ook bij het uitgaan enzo is het superhandig En als ik niet gestoord wil worden of geen zin heb om op te nemen, neem ik toch gewoon niet op? Ik vind het echt hatelijk dat sommige mensen hun gsm altidj af hebben staan waarom heb je er dan 1 maar daar ging het niet over zeker
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 21:03   #17
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

ik heb nu m'n tweede gsm. die heb ik nu al 3 jaar en zou geen andere meer willen. een gsm is zo'n beetje mijn telefoon, daar ik thuis niet meer bereikbaar ben. voor mij hoeven al die polyfonische beltonen niet, kleurenscherm ook niet, veel te druk allemaal.
Oud 3 May 2005, 01:15   #18
Dobbo
Guest

Standaard

ik heb er een bij me abbonement gekregen nu een jaartje geleden, hij werkt dus das genoeg. Ik gebruik hem wel dagelijks, als ik hem niet bij me heb dan heb ik het gevoel dat ik niet compleet ben. Dat ding moet mee, anders ben ik niet berijkbaar..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 01:41   #19
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ik heb nu een orange spv- e200 maar die is kapot, maar heb abonnement nog wel. ik neem er nog eeen abbonement bij want ik kom niet met de smsjes en bellen uit
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 22:02   #20
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

heb hem gekregen van mn ouders ... omdat mn vorige zon beetje uit elkaar viel ... heb hem nu 1 jaar ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 22:09   #21
Lady_Pari
Guest

Standaard

mijn oude was kapot en heb toen van mijn vader een nieuwe gekregen, met abonement.. NEC n22i (i-mode). heb deze nu bijna 2 jaar... Toen ik hem pas had, was het echt één van de nieuwste telefoons, maar nu is het echt een lelijk ding geworden haha, maar goed.. Ik kan ermee bellen, sms-en, ems-en, e-mailen, op internet.. en daarom vind ik deze gewoon super fijn

maar ik wil een nieuwe, na twee jaar vind ik het wel ff genoeg ..! en ik hoef niet per sé een super dure met alles erop en eraan, ben al blij als ik kan bellen en sms-en...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 01:25   #22
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

ik heb een samsung e600 sinds een jaar, is mn 2e telefoontje, de vorige heb ik 3,5 jaar mee gedaan maar alleen de *-toets daarvan reageerde nog

ik vind het eigenlijk heeeeel praktisch dat ik mensen kan bereiken en mensen mij als ik bijv. in de trein zit ofzo, verder sms ik ook wat af enzo..tsja ik vind het gewoon leuk en handig
Oud 4 May 2005, 10:08   #23
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

Ik heb er 1 gewoon voor veiligheid. Als ik ga mountainbiken en ik mocht wat breken.. En voor tijdens het uitgaan.

`t Is trouwsen een Nokia 3410 60,- toen, aanbiedingen met tientje bel tegoed. Ik bel/sms voor ongeveer 5,- euro per jaar
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 19:59   #24
K@rima!
Guest

Standaard

Voor mij een mobiel buitengewoon handig. Ik bel veel en vaak. En als ik even niet gestoord wil worden neem ik niet op.

Ik had pas geleden een nieuwe mobiel (naja bijna een jaar terug) en die is gestolen, vandaar dat ik nu weer mijn ouwe heb. Een nokia, maar het geluid doet het daar niet van.. hij trilt alleen nog af en toe
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 21:04   #25
Xero
Guest

Standaard

Het is wel handig zo'n mobiel. Als bijvoorbeeld de treinen niet rijden, kan ik alsnog naar huis bellen om door te geven dat ik veel later kom of vragen of ze me komen ophalen.
Over het algemeen bel ik niet veel. Met 20 Euro doe ik ongeveer een half jaar. Voor mij dus niet echt geldverspilling.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 21:14   #26
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

ik had er een voor 100 euro met 20 euro beltegoed. En dr zit een camera op enzo en hij is mooi en makkelijk te gebruiken enzo. Het is alleen een sendo
Oud 4 May 2005, 22:54   #27
Jochemmm
jocking

Jochemmm's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

De 1e die ik had was omdat het toen echt aan het opkomen was en ik er een heel goedkoop kon krijgen In het begin gebruikte ik hem eigenlijk maar weinig, maar ik heb hem ruim 3 jaar gehad dus die heeft z'n geld wel opgeleverd.

De 2e kon ik met een cashback regeling kopen, dus die was ook vrij goedkoop. En dat was echt een (voor die tijd) nieuwe telefoon met kleurenscherm, polydinges ringtone en Imode Maarja, erg leuk, maar al die extra opties gebruik je dus zelden maar die heeft het iig ook ruim 2 jaar volgehouden.

en nu heb ik een maandje een nieuwe, een heel mooi kleintje voor 30 euro waarmee je kan bellen en SMSen en niks meer. Heb wel een rond gekeken naar eentje die was uitgebreider was, maar eigenlijk heb ik daar het geld helemaal niet voor over. Bovendien moet je dan vaak een nieuw abbonoment voor afsluiten, en die zijn toch vele malen duurder dan die ik nu heb Overigens gebruik ik hem nu ook dagelijks en is het ook wel handig/nuttig om der een te hebben
Oud 5 May 2005, 18:57   #28
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Heb er eentje gebruik hem voor te bellen/smse/foto's te maken... heb hem echt altijd bij.. heb dus een abbo maar als ik dat niet had, had ik dus niet zo'n uitgebreid toestel gehad als ik nu heb omdat ik dat dus niet kan betalen.. heb nu trouwens een nokia 6600.. heb hem omdat ik bereikbaar wilde zijn in amerika

Berichting Regels