|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste lezers,
Ik heb een pracht van een vriending en we zijn lekker actief bezig met sex. We praten er ook veel over en dat komt de sex zeker te goede!! (TIP) Laatst hebben we op internet samen een site bekeken over allerlei standjes en zodoende zijn we weer een en ander aan het proberen. Er zijn een aantal dingen die we nog willen gaan doen waar onder: Lekker kliederen met eten! Nu is mijn vraag of dat kwaad kan. We willen bijvoorbeeld met slagroom, aardbeien- en chocolade saus en bijvoorbeeld fruit gaan spelen. Kan het kwaad (en/of doet het zeer) als er bijvoorbeeld een beetje slagroom bij haar in de vagina of bij mij op mijn penis komt???. (Vervolgens zullen we het heel goed aflikken! ![]() Heeft iemand hier ervaringen mee of anders een tip waar ik hierover meer kan vinden. VRAAG 2: Zoals ik al vertelde zijn wij erg "creatief" in bed. Heeft er nog iemand spannende standjes die we nog kunnen uitproberen??? (goeie tips zijn welkom via dit forum of voor erg goede ideeen via de email.) Email mij!!! Alvast bedankt allemaal, Groetjes I(L)Doggystyle |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
nou zolang jullie alleen aan het likken zijn en niet mekaar in de vagina en penis gaan bijten lijkt het me geen zeer te doen al heb ik er zelf geen ervaring mee dus zie maar of je je wat van mij aantrekt
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik kan me niet voorstellen dat dingen als chocola en aardbeien en slagroom slecht kunnen zijn of pijnlijk.
als je met augurken aan de slag gaat.. misschien dat dat zure niet zo fijn maar ik kan me niet voorstellen dat je dat soort dingen gaat doen ![]() dingen als slagroom is wel heel plakkerig trouwens :/ |
![]() |
![]() |