|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
veteraan
|
![]()
ik vind hem vet, maar moeilijk...(xbox)
enige minpuntje tot nu toe vind ik zeg maar het laden :/ ben wel benieuwd hoe je dit kunt multiplayeren online? hoe zit dat op de pc?
![]() |
#2 |
.
|
![]()
ik zal hem volgende week maar eens downloaden en testen...
![]() ik heb iig de indruk dat het gewoon een zoveelste kloon is.. en dat die ook een beetje te gehyped is.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik vind hem een beetje op battlefield lijken, maar ik vind battlefield leuker dan kan je ook in de tanks en in de vliegtuigen, dat kan bij brothers in arms naar mijn weten niet
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik zit te wachten op GTA san andreas. Zolang die er niet is, doe ik het nog steeeeeds met FIFA 2005
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
nog niet gespeeld maar lijkt me wel vet ...
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Brothers in Arms Ruleert (op de ps2 tenminste) ik weet alleen hoe de split screen multiplayer werkt en niet het online deel
het splitscreen deel is wel coowl, dat je ook echt nog een fire team (of was het assault) onder je beschikking hebt. Het zijn een soort missies, als Duitser moet je alleen een beetje te vaak de geallieerden stoppen das wel irritant.... Maar Brothers in Arms is (single-Player) niet TE moeilijk maar bij de meeste missies moet je eerst wel 1 of 2 keer doodgaan voordat je een goeie manier heb gevonden om voorbij een moeilijk punt te komen, laten we zeggen dat je toch wel na 4 keer doodgaan de moeilijkste werelden ook kunt voltooien (ook al deed ik er vaak veel langer over ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trots van het noorden.
|
![]()
hijs cool en lekker pittig