|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal nou het onderwerp zegt het al ik heb even wat vragen over het debat.
Ik doe namelijk mijn debat over " Er moet een rookverbod komen in horeca ondernemingen" en ik ben op zoek naar wat argumenten tegen deze stelling dus ik hoopte dat jullie mij wat nuttige tips kunnen geven waar ik gebruik van zou kunnen maken. Dus plaats hieronder graag wat nuttige argumenten om mij te helpen ![]() Alvast bedankt allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Zeg je nu tegen deze stelling?
Ik ben er hartstikke voor! sorry dak niet kan helpen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
kijk ff in het party forum
|
![]() |
![]() |
#5 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik zou zeggen lees tekst 1 van het eindexamen vwo nederlands eens door
![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als voorbeeld neem ik dan maar even Ierland, daar is al een tijdje zo'n verbod en daar worden veel mensen ontslagen en dan zouden we dat hier weer krijgen, kijk dan schieten we niet op met de werkeloosheid. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
architect of life
|
![]()
Ik heb er vandaag een debat over gezien bij Nederlands.
2 dingen die me zijn bijgebleven van de tegenpartij: - In Ierland is de omzet voor 25% achteruit gegaan. In België betekent dat 1 miljard euro omzet per jaar dat verloren gaat. In Canada het het dan weer wel een gunstig effect: het aantal rokers is teruggedrongen van 22 naar 15%. - Als ze er dan toch zo voor zijn, waarom bestaat dat dan nog niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En ik wil niet lullig zijn; zo moeilijk is dit onderwerp niet, en je kan best zelf wel even wat opzoeken in plaats van het aan ons te vragen. Heb je überhaupt al zelf wat gezocht?
![]() |