Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Wat stem jij in het Referendum over de Europese Grondwet
Voor! 9 24,32%
Tegen! 24 64,86%
Ik stem niet.. 4 10,81%
Stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 June 2005, 20:22   #32
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
tja dit zat er wel in. we hebben de rest van de wereld weer eens laten zien hoe slim het nederlandse volk is
Volgens mij gaat het toch wel dieper. In Frankrijk heeft de meerderheid nee gestemd om aan de alarmbel te trekken. Ik vind het eigenlijk wel vrij logisch dat ze de regering wouden duidelijk maken dat ze misschien beter eerst eens aan de problemen in hun eigen land werken. Ik vind het alleen jammer dat het via deze weg is moeten gebeuren. Ze verwerpen iets wat eigenlijk niet echt directe gevolgen zou hebben voor hun Frankrijk.
Ik weet niet echt hoe de politieke en economische toestand is in Nederland, maar zou het kunnen dat gewoon veel mensen tegen de Nederlandse regering hebben gestemd?
thali is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels