|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Sweet dreams.. Hoewel in beginsel de supporters in de fout gaan, kan je niet ontkennen dat de politie vanaf minuut 1 de situatie totaal niet onder controle had. Dat had niks te maken, met het wel of niet mogen afvuren, maar puur met het feit dat men verkeerde keuzes maakten. Wat deden de suppporters van ajax 4 uur na dat bekend was dat ze terugstuurd zouden worden, nog op het voorplein van de Kuip? En geloof me, dat was niet de wil van die supporters.. Overigens geen bevoegdheden? Je bedoelt dat er niet afgetapt wordt, geen mensen 's nachts van hun bed worden gehaald, geen boetes woren gegeven die vele maler hoger voor vergelijkbare incidenten buiten het voetbal, geen supporters op tegenstrijdige verklaringen worden opgepakt? Hoe groot is het probleem eigenlijk? En hoe ver moet je gaan in die bestrijding? Ik weet wel dat ik niet mag drinken bij Feyenoord omdat ik er zogenaamd agressief van wordt, maar onder toeziend oog van oom agent gooien alle minderjarige zich vol in de binnenstad van Rotterdam... En welke bevoegdheden zou jij nog graag zien? Voetbalwet? Meldingsplicht? Gaan we deze dan ook doortrekken naar het uitgaansgeweld?
![]() |