|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
hehe, lijkt me leuk.
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik maak hem in ieder geval niet, maar ik heb het idee dat Stevie dezer dagen veel vrije tijd heeft.
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik vind het wel een cool idee!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
ja maar die vragen zijn te moeilijk
![]() edit: ik voel dus meer voor een concept zoals de woordzoeker van amber met makkelijkere vragen, en dan ook gewoon de scores bijhouden dus
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 13 June 2005 om 16:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Leuk
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Niemand GoldenChair Geregistreerd: Jan 2004 Plaats: Scherpenzeel Posts: 7387 1- B 2- A 3- D 4- B 5- B 6- A 7- C 8- C 9- A 10- D
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
just myself
|
![]()
geeft nie kerel
![]() ze zijn vast niet heel erg boos.. ![]()