|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Probleem is nu dus dat Michelin banden bij zich had die vooral de zachte compound hadden. Ralf Schumacher crashte zaterdag keihard en men kon niks vinden dat mis was met die band. Uitermate gevaarlijk natuurlijk, zeker in Amerika. Als je daar een nat vloertje hebt liggen en je zet er geen bordje bij; iemand glijdt uit en breekt iets dan kun je aangeklaagd worden. Wanneer je nu dus weet dat er iets niet deugt aan je banden en je gaat rijden dan is dat zeer gevaarlijk. De FIA had dat allemaal makkelijk kunnen oplossen door een chicane in die bocht te leggen, of door de Michelin-teams toestemming te geven om andere banden te gebruiken (dat waren veilige banden, maar wel niet specifiek voor dit circuit, dus minder snel, Ferrari ook blij). Maar nee, de regels zijn belangrijker. Gevolg, een slaapverwekkende race, boze supporters, F1 geflopt in Amerika (daar hoef je echt niet meer terug te komen) en het imago van de sport loopt wéér een enorme deuk op. Ik vraag me ook af waarom ik nog kijk. Uiteindelijk zijn de heren van de FIA dus belangrijker dan wie dan ook. Men trekt zich niets aan van de fans, de kijkers thuis en het imago van de sport. Heel triest..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |