|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#3 |
Bianca
|
![]()
Dat is uit die musical die wij met de klas opgevoerd hebben en nog op gaan voeren vrijdag
![]() Er is nog een leuke: Ja ik ben jullie nieuwe meester Dus koppen dicht en luister goed Dan zal ik jullie eens vertellen Wat deze meester dit jaar doet Het zal weer zijn als lang geleden Toen schoolgaan nog een voorrecht was Ik maak van jullie in 3 maanden Een onberispelijke klas De vrijheid die jullie genoten Is vanaf nu verleden tijd Vergeet nou maar dat leren leuk is Het is een serieuze bezigheid En net zo leuk als dwangarbeid Voor jullie ben ik meester Bulder Dus niks geen voornaam of geen jij Wij zullen nimmer vrienden worden Zoiets vind ik aanstellerij Ik eis van kinderen hun beleefdheid En discipline en respect Voor mij als leerkracht is een leerling Nog minder waard dan een insect