Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 June 2005, 15:59   #5
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ja dat is dus wat ik er een beetje raar aan vindt.. het ene moment vertelt hij me dat hij mij al járen leuk vindt en zegt hij tegen die vriendin dat hij niet voor haar maar voor mij gaat...

hij zei tegen mij dat hij dacht dat ik niet echt veel intresse in hem had.. en dat hij ook niet goed durfde om stappen te ondernemen.. en van die vriendin van mij wist hij dat ze hem leuk vond, dus was het makkelijker om daar dan maar wat van te maken.

Als je relatie al op die manier begint.. vraag ik me af of er wel echt liefde tussen die twee is. maarja dat is niet iets waar ik me verder druk om hoef te maken.

Ik vindt het wel ook vrij egoistisch van haar, om zonder ook maar even met mij het erover gehad te hebben, achter hem aan te gaan.
Gewoon lekker laten gaan. Niet mee bemoeien enzo, komt allemaal zeker goed. Die vriendin van jou is gewoon een beetje dom dat ze nog met hem neemt als ze eerst door hem is afgewezen en ze nu dus eigenlijk de 2e leukste ofzo is.
Dat duurt echt niet lang met die 2 hoor.
Enne ik zou ook niet meer met die ene gozer nemen, die weet ook niet echt wat die nou wilt.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels