Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 June 2005, 00:45   #12
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Je hoort mij niet beweren dat dat onbezonnens bestaat uit zo'n idiote actie, Bart... Dat is woorden interpreteren op de manier die jou het beste uitkomt. Dat onbezonne kan ook bestaan uit een debiele overtreding maken op een voetbalveld etc etc. Niet dat ik daarmee goed wil praten wat ze gedaan hebben, maar je moet ook naar de verdere persoon van de dader kijken. Hebben ze een strafblad etc. Dat door een idiote actie een persoon om het leven is gekomen is heel erg, maar is de maatschappij er niet het meest bij gebaat als dat de daders wel hun leven kunnen vervolgen na een straf te hebben uitgezeten?

Natuurlijk is het voor de nabestaanden onverteerbaar, maar dat is niet het enige waar je naar moet kijken naar mijn mening. Sowieso is dat al hardstikke subjectief gegeven natuurlijk...

Berichting Regels