Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 July 2005, 21:22   #1
just_me_112
Guest

Standaard Liefde, Wat moet ik nu doen?

Hey! Ik ben een meisje van 16 en hopeloos verliefd op een jongen die hier in mijn straat woont. Ik heb zijn msn-adres en we praten vrij vaak op msn. Ik ben altijd heel lief tegen hem en probeer hem ook soms hints te geven dat ik hem wel zie zitten, maar hij heeft het gwn niet door Wat moet ik nu doen? Ik zoe hem echt zitten en zou graag een relatie met hem beginne, maar ik weet niet hoe ik dat moet zegge, of hoe ik hem dat duidelijk moet maken...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 21:24   #2
MrInsane
Guest

Standaard

Hem vol op de bek pakken helpt je in 2 manieren, 1 hij weet dat je hem leuk vind 2 hij ziet je dan misschien wel of niet zitten en dan is het gelijk duidelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 22:08   #3
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Of hij wil het niet doorhebben
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 11:22   #4
Cataclysm
Guest

Standaard

Een keer voorstellen om wat te drinken samen, ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 12:50   #5
Wenniej
Guest

Standaard

gwoon heel voorzichtig vragen wat hij van jou vind!! succes alvast met wat je gaat doen!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 09:22   #6
Doperwt
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Hem vol op de bek pakken helpt je in 2 manieren, 1 hij weet dat je hem leuk vind 2 hij ziet je dan misschien wel of niet zitten en dan is het gelijk duidelijk
het is net als een loterij: ofwel win je ofwel verlies je en houdt je als troostprijs een rode kaak en een blauw oog over
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 14:29   #7
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
het is net als een loterij: ofwel win je ofwel verlies je en houdt je als troostprijs een rode kaak en een blauw oog over
Heb je tenminste nog een aandenken van hem wat lekker lang blijft
Oud 4 July 2005, 18:35   #8
thaweird1
Guest

Standaard ...

kheb ook vaak deze soort problemen ...
kwist ook nooit wat ik moet doen, durf hem nooit direct te kussen ofzo ^^ ik dacht altijd van... het zal vanzelf komen ... maar via zijn beste vriend heb ik gehoord dat hij me ziet zitten, enz ... maar ik wist nooit wat ik moest doen ... ik heb hem wel al eens gevraagd wat hij van mij vond... twas altijd positief ... ik vond hem echt leuk enz ... hij was heel geduldig enz ... maar ik durfde nooit te zegge dat ik van hem hou... kwou altijd dat hij gelukkig is, dat hij het naar zijn zin heeft ... maar ik heb altijd een gedachte van... als ik het met hem aan heb en het gaat na een tijdje uit ... dan verlies ik hem toch ... en dat hield me altijd tegen om te zegge dat ik van hem hou ... mja, nu heeft n klasgenoot hem leren kennen via zijn beste vriend die ook op onze school zit ... en die zijn dus samen ... tjah ... het leven is ingewikkeld ^^
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 21:11   #9
lies-in-love
Guest

Standaard

mijn ervaring met jongens en hints: dat gaat niet samen!!!

het gewoon tegen hem zeggen denk ik, als je een keer vraagt of je samen iets leuks gaat doen en als ie ja zegt is dat toch ook wel iets denk ik, en dan voorzichtig zeggen als ie je thuis brengt ofzo (?hint?)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 22:50   #10
thaweird1
Guest

Standaard

ha, n goeie! ^^ percies n film die eindigt ^^ maar bij mij zalt nooit op deze manier lukke ... toch ni voor het moment dak bij mijn ouders woon ^^ als ze me thuis brenge en mijn ouders zien dak met n jonge ben weggeweest wordt ik gepoept =s kmag ni met jongens uitgaan ... hoogstens chatten of op school wat praten , maar ni uitgaan en zeker ni thuis brengen of naar zijn huis =s kheb super strenge ouders ... en mijn vader heeft nogal veel vrienden... en bekan heel onze buurt kent mijn vader ... als ze zien dak met ¨¦¨¦n of andere gast optrek, dan hoef ik ni eens te wachten op de volgende dag ... dan weet mijn vader dat al en dan ben ik dood =s mja, nu voor het moment hebk der geen last van ... kzie ni echt iemand zitte duz ^^ en kheb meer vriendinne dan vrienden duzz ^^
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 13:05   #11
just_me_112
Guest

Standaard

Hey, bedankt iedereen voor de antwoorden! Ik denk dat ik hem eens ga vragen om samen iets te gaan doen Khoop dan dat hij ook ja zegt, anders voel ik me na al die "moeite"
Maarja, we zullen zien hé. Toch bedankt
Kusjes *MOI*
xXx
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels