|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vast is deze topic al eens langs geweest
waar koop je je muziek. daar bedoel ik mee winkels, waar je bestelt, onlineshops enzo. ben een beetje ui inspiratie waar nog leuke dingen op te pikken zijn. zet ook even eventuele adressen erbij voor mij: winkels: - plato - velvet - plaatboef (daar bestel ik ook wel redelijk vaak dingetjes) - lp zaakjes in Leiden voor (foute) classics online: - codex 4 (hardcore/metal/verwanten), goede zaak, redelijke collectie en goed betaalbaar! www.codex4.org - nova recordings (indie/hardcore/stoner/metal/verwanten), geweldige zaak met ontzettend gave collectie. Tis wel duits maar zeer goed betaalbaar en er wordt met zorg met je spullen omgegaan www.novarecordings.de - conspiracy records (indie/hardcore/metal/verwanten), belgische shop met leuke dingen en spulletjes die soms nog moeilijk te krijgen zijn. is iets duurder vaak dan bovenstaande shops, maar zeker goed. www.conspiracyrecords.com - reflections (hardcore), goede mensen daar met een hart voor muziek, hoewel ik de shop op dit moment niet echt geweldig vind en er voor mij weinig leuke releases nog tussen zitten. www.reflectionsrecords.com iemand nog meer leuke suggesties? |
![]() |