|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Ik ben nu al een hele tijd same met men vriendin...en we worden precies lastiger op elkaar.Ookal zei ze begin deze week dat ze vindt dat het op korte tijd veel beter is geworden tussen ons,ik heb het gevoel dat het slechter gaat.
Het lijkt net het begin van het einde,en ik wil helemaal niet dat het gedaan is... maar ik kan het percies ook niet tegenhouden ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Mja, moet je over praten eh misschien heeft ze hetzelfde gevoel. Ik heb +- hetzelfde meegemaakt en als je niet praat ga jij je lastig maken op haar en zij maakt zich lastiger op jou en zo blijf je maar doorgaan en kom je idd tot een einde. Misschien het wat kalmer aan doen, elkaar wat ruimte geven en zo..
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Misschien is het een ophoping van dezelfde dingen op een langer termijn...
probeer eens totaaaal andere dingen met elkaar te gaan ondernemen, wie weet gedragen jullie je er dan ook anders onder en leren jullie andere kanten van elkaar kennen. Openstaan voor nieuwe dingen is altijd goed ![]() Jouw gevoel kan natuurlijk niet van de een op de andere dag veranderen, maar als je de weg hebt gevonden zul je het begrijpen. Probeer ook eens uit te vinden waarom zij denkt dat het beter gaat, en speel daarop in. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
onderzoek is of ze problemen heeft ergens en je haar kan helpen,
praten is magisch ![]() 't si waar 'k heb het ook al vaak meegemaakt en na een beetje praten zijn we telkens met nieuwe moed verdergegaan en ik ben er nu gigantisch blij voor ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |