Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 August 2005, 09:32   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Question Verleiding al gehad?

Ooit al iemand een verleiding gehad?
Ik bedoel dus,dat mensen die een vriendin of vriend hebben.Soms kom je toch wel eens iemand tegen,en dan krijg je plots toch wel een beetje gevoelens voor die persoon.Ik zeg NIET dat je gevoelens voor je vriend of vriendin weg zijn,maar het is toch wel heel goed mogelijk om voor meerdere mensen gevoelens te hebben.

Wat doe je eraan?
Ik heb het nu ongeveer voor,maar ik weet wel dat het gwn niet kan,ik zie men vriendin veel te graag,en die andere meid heeft ook een vriend,wat dan nog men beste vriend is.Dat kan ik niemand van ons aandoen,niet men maat,niet zijn vriendin(die meid dus) en zeker niet mijn vriendin,om nog maar te zwijgen over mezelf want ik weet in mezelf dat men vriendin veel meer voor me betekent dan die andere meid.Maar toch is het een verleiding. Maar ik heb helemaal geen zin in ruzie

Hebben jullie ooit zoiets voorgehad?

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 10:12   #2
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Ja, en je kan er niks aan doen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 10:14   #3
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ja, en je kan er niks aan doen
pfuh

vind je het weer geestig

Oud 8 August 2005, 10:55   #4
Kathleen
Guest

Standaard

Bwa zoiets in diene aard toch...

Diene éne gast dak graag zie heeft dus tijd nodig... Dus ik geef die da.

Maar ondertussen stuurt altijd nen andere gast mij smskes.
En da komt gewoon omdat ik tegen een vriendin had gezegd dat ik die wel knap vond, en die heeft da tegen die gast gezegd...

'T is nu wel ff moeilijk, want ik weet niet hoe lang diene éne dak graag zie, tijd nodig heeft he...

Maar ik ga ni achter die zijne rug met diene andere beginnen ze, zo ben ik ni!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 11:47   #5
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
Maar ik ga ni achter die zijne rug met diene andere beginnen ze, zo ben ik ni!
ik heb niet gezegd dat ik dat wel ging doen...

Oud 8 August 2005, 20:42   #6
Kathleen
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ik heb niet gezegd dat ik dat wel ging doen...

Sry, komt mss verkeerd over, maar bedoelde het niet zo tov u!!

Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 22:46   #7
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo

3rd boetah's Avatar

Standaard

één keertje... Was eens met een meid, terwijl ik een ander eigenlijk veel leuker vond, en die wou zomaar wat met mij... Nouja, dan weet je t wel uh?
Oud 9 August 2005, 00:05   #8
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, vorige relatie toen ik met Linda, mijn ex-vriendin had.. Ik kende haar al heel erg lang, en van vrienden zijn we eigenlijk verliefd geworden op elkaar. Maar het ging zo natuurlijk dat het ook weer niet erg spannend was. Toen ik vorig jaar zomer met vakantie ging 'verklaarde' de dag voordat ik ging een collega'tje ineens de liefde aan mij.

Ik kende haar al een poos, een maandje of 2, en zag eigenlijk nooit veel bijzonders in haar. Ze ging gewoon wel eens mee met de groep stappen, maar verder niks. Ze was wel best een leuke meid. Vanaf dat ik wist dat ze mij leuk vond ging ik erover nadenken. Wow, eigenlijk gewoon te gek dacht ik. Veel jongens van het werk vonden haar leuk, en ze viel gewoon op mij Tijdens de vakantie heb ik vaker met haar ge-smst enzo Best fout, maar toch niet vreemd gaan vond ik. Toen ik terug kwam paar keer met haar afgesproken, en toen ben ik zelfs behoorlijk in de verleiding geweest. Maar nooit iets gedaan verder. Toen is het uitgegaan met Linda, eigenlijk grotendeels vanwege dat meisje, Denise.. Ik voelde me er niet meer prettig bij, kreeg gevoelens voor haar, maar ik was te laat (net goed eigenlijk).. Daarna heb ik haar ruim een half jaar niet meer gezien, maar de laatste 2 maanden zie ik haar weer bijna elke dag en ben ik stapelgek geworden op haar. Ach, geen idee meer wat ze van mij vindt, maar bij haar ben ik ongelofelijk erg in de verleiding geweest
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 08:00   #9
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

dat is nou net wat ik bedoel

Oud 10 August 2005, 18:46   #10
anemic
Guest

Standaard

ik wel en je doet er echt geen flikker aan...
wat ik zelf ondervonden heb is dat als je een keer tever gaat met dat meisje/die jongen, dat het dan ook goed is voor je huidige relatie, want het kan dan tegenvallen, of je merkt hoeveel je wel of niet om je vriendin geeft.
ik spoor je hier trouwens niet mee aan om dit ook te doen, want ik ga me niet met mijn andere ideeen weer op glad ijs begeven op dit forum .
  Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2005, 18:59   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik wel en je doet er echt geen flikker aan...
wat ik zelf ondervonden heb is dat als je een keer tever gaat met dat meisje/die jongen, dat het dan ook goed is voor je huidige relatie, want het kan dan tegenvallen, of je merkt hoeveel je wel of niet om je vriendin geeft.
ik spoor je hier trouwens niet mee aan om dit ook te doen, want ik ga me niet met mijn andere ideeen weer op glad ijs begeven op dit forum .
Ik denk wel dat je gelijk hebt
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 15:25   #12
HelloHappyFolkz
Guest

Standaard Re: Verleiding al gehad?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Ooit al iemand een verleiding gehad?
Ik bedoel dus,dat mensen die een vriendin of vriend hebben.Soms kom je toch wel eens iemand tegen,en dan krijg je plots toch wel een beetje gevoelens voor die persoon.Ik zeg NIET dat je gevoelens voor je vriend of vriendin weg zijn,maar het is toch wel heel goed mogelijk om voor meerdere mensen gevoelens te hebben.

Wat doe je eraan?
Ik heb het nu ongeveer voor,maar ik weet wel dat het gwn niet kan,ik zie men vriendin veel te graag,en die andere meid heeft ook een vriend,wat dan nog men beste vriend is.Dat kan ik niemand van ons aandoen,niet men maat,niet zijn vriendin(die meid dus) en zeker niet mijn vriendin,om nog maar te zwijgen over mezelf want ik weet in mezelf dat men vriendin veel meer voor me betekent dan die andere meid.Maar toch is het een verleiding. Maar ik heb helemaal geen zin in ruzie

Hebben jullie ooit zoiets voorgehad?
owlaa powlaaa
das soep me ballekes zounek zo zeggen
hahhahahahahha
thumbzup e mannekes!

Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2005, 17:02   #13
Doperwt
Guest

Standaard

zoiets is heel normaal hoor. is liefde niet een soort van zeer hechte vriendschap? ik heb het ook al vaak gehad.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels