|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb al 2 jaar een vriend,
en ik dacht laat ik even bij mijn vriend langsgaan want hij is net terug van vakantie.....ik doe de deur van zijn kamer open en hij ligt daar met mijn beste vriendin.. ik ben echt heel erg geschrokken en ik weet niet wat ik moet doen, daarom plaats ik mijn verhaal hier, ik weet gewoon niet op wie ik boos moet zijn, of wat ik moet doen, maar op dit moment ligt er echt een steen op mijn maag... willen jullie me alsjeblieft helpen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Gewoon een triootje doen, versterkt de onderlinge banden alleen maar.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maarja hij is wel met mijn beste vriendin naar bed geweest en ik vind dat wel een naai streek.. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Boeiend, daar ben je toch beste vriendinnen voor?
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en ze heeft zelf ook een vriend en ik mag niet eens in zijn buurt komen.. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Dit soort dingen hoef je toch helemaal niet te weten als je echt goede vriendinnen bent? Pak gewoon een keertje haar vriend, sta je weer quitte.
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Deze 2 zijn het duidelijk NIET waard om je energie in te steken! Heel erg veel sterkte Kus! |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sorry hoor, maar heb je echt zo'n bord voor je kop ![]() Echt ik heb een paar reacties van je gelezen maar je bent echt een btje vaag...het is toch niet normaal dat je vriend met je beste vriendin in bet ligt of wel soms...?en anders om ook niet!!! maar ja jij zal wel zon suffert zijn die ook vreemd gaat enzo! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Allebei dumpen die jongen en je beste vriendin, want hij laat al zien dat hij het niet waard is om een relatie mee te hebben en van liefde was van zijn kant kennelijk ook niet veel te spreken aangezien hij met je beste vriendin in bed ligt, en die vriendin die naait je gruwelijk dus die verdient ook je vriendschap niet.
Dus eindconclusie: allebei de deur uit bonjouren ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Helemaal mee eens!!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
idd, ik zou eerst vragen waarom, en dan kan je m daarna altijd nog de deur wijzen.
Als ik jou was zou ik m even testen, kijken of ie nog voor je wilt 'vechten.' Zo niet... Houdoe en Bedankt... Aufwienerschnitzel en de groeten |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
dank jullie wel allemaal...
ik heb hem vandaag gesproken, hij zei: schatje dat doen we allemaal toch wel eens.. ik heb er geen spijt van hoor... hij geeft haar de schuld... |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Oh ik word zo kwaad van dit soort personen |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
"ja, sorry we waren beiden geil en je was er nog niet dus besloten we het maar met mekaar te doen?!" ![]() Dit is toch niet te vergeven mens of geen mens, zoiets flik je je vriendin of beste vriendin gewoon niet klaar!!! Edit: nou als mijn vriendin het waagt om vraagt te gaan, dan weet ze het gat van de deur te vinden, en zo niet nou jah dan lazer ik haar er zelf wel doorheen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zo van: "ja maar ik kan er niks aan doen ik sex met dr heb" ja daag ![]() dan zou ik dr de deur heel snel wijzen... Klinkt mss wel heel hard, maar hij verdient jou gewoon niet... En de smoes we doen t allemaal nog weles, wat weer houdt hem er dan van om het daarna niet nog n keer te doen, onder het mom de vorige keer vond ze het ook niet erg... Mijn mening is duidelijk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Idd buiten zwiepen die gozer! Zoiets doe je gewoon niet en valt ook niet goed te praten dus mooi
![]() Ik heb dit zelf een keertje meegemaakt, we hebben het uitgepraat ze zij ging het nooit meer doen nu ja het is een tweede keer gebeurt en ik kan je zeggen als het 1 keer voorvalt is het vertrouwen in die persoon weg en wat voor waarde heeft een relatie zonder vertrouwen? |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
ik heb vandaag met alle twee gepraat en ze gaven elkaar de schuld maar hebben er geen spijt van..toen heb ik gezegd bekijk het beide maar en begin maar wat samen en toen ben ik wegelope...
heel erg bedankt allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
waarom zouden ze uberhaupt elkaar de schuld geven als ze er geen spijt van hebben... maar euh goed dat je weggelopen bent, you go girl!
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |