|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Whatevah
|
![]()
heey
ik ben 14 en ik heb nog nooit een vriendje gehad ![]() k voel me kei onzeker dat niemand iets met me sou wille ![]() ik sou graag iemand wille maar k denk da iedereen me lelijk vind. soude jullie serieuze reacties wille. k stop er og wel een keer een foto bij. alvast bedankt gr Bianca |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
op m'n 14e dacht ik ook zo, en het is toch zwaar goedgekomen hoor
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Kop op meid! Op mijn veertiende had ik ook nog geen vriendje, ik was er best wel mee bezig en had ook het idee dat vast niemand mij wilde.
Maar dat is ook goedgekomen. Je moet gewoon afwachten joh.. ![]() |
![]() |
#5 |
Whatevah
|
![]()
tnx allemaal
|
![]() |
![]() |
#6 |
FORE!!!
|
![]()
14 jaar ... geen reden om je zorgen te maken ...
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja da heb ik dus ook maar ik ben 13
|
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
op 13 / 14 jarig leeftijd kan er nog zoveel veranderen ... je persoonlijkheid veranderd, je leert nieuwe mense kennen dus je styl wordt weer aangepast, je krijgt n nieuwe look waar je dan uiteindelijk heel fier op gaat zijn ... alles veranderd ... en uiteindelijk telt het uiterlijk ni ... weet je... je moet weten dat het innerlijk het belangrijkste is ... je moet altijd bij je gedacht houden ... iendereen wordt oud ... en zal dus helemaal veranderen zonder dat je dat echt wilt ... maar je innerlijk zal blijvend zijn en daarop moet je je baseren =)
|
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik had op mn 14e mn eerste serieuze vriendje.. Maar was echt niet leuk hoor.. Je bent veel te beinvloedbaar en je doet misc dingen die je niet wilt.. En als het uit is is het ook zwaar kut
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Maar dat is het meestal als het uitgaat.
|
![]() |
#12 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() maar waar maak je je zorgen om zeg 13/14.... er kan nog veel gebeuren
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar als je 14 bent kan je daar wel minder goed mee omgaan dan als je een jaar of 18 bent |
|
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Tegen die tijd dat je 17/18 bent, wil je mensen leren kennen en dan heb je eerder een relatie dan wanneer je 14 bent. Dus als het uitgaat, kan het pijnlijker zijn omdat er diepere gevoelens bij komen kijken. |
|
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Toch denk.ik dat het op je 14e ook wel heel serieus kan zijin...
alleen heb je nog een heel leven voor je... en je veranderd en ontwikkeld nog zoveel! maar meid maak je geen zorgen! zo leuk zijn vriendjes nou ook weer niet altijd!! en neem niet de verkeerde beslissing ga niet met de eerste de beste! het komt wel goed met jou! jongens genoeg ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik heb sinds een maand mijn vriend. Ik had er wel een paar daarvoor, maar dat was op de basisschool.
Ik hoor veel meiden erover klagen dat ze nooit eens konden flirten met andere jongens, omdat ze al heel lang een vriend hebben. Dus ik zou zeggen: GENIET ER NOG MAAR VAN. |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Fluitella, zou je niet meer willen reageren op threads die ouder zijn dan een maand ? Dank je wel!
|