Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 19 September 2005, 16:36   #11
Fluittella
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluittella
Ik weet het nu allemaal even niet meer.

Mijn vriend is 4,5 jaar ouder als mij en we zingen precies bij hetzelfde kerkkoor. Als ik er al ben komt hij nooit naar me toe, maar als hij er al is kom ik wel altijd naar hem toe. Dat soort dingen moet altijd van één kant komen!!
Daar komt nog eens bij dat hij gisteren met een paar mensen van zijn werk wat heeft gedronken in een kroeg (van 16.30 tot 19.oo uur). Hij is toen met de trein naar huis gegaan en is meteen naar het koor gegaan zonder te eten (dat was rond 20.00 uur). Na het koor bracht hij mij naar huis en keerde zich meteen weer om, om weer naar zijn huis te gaan en daar te eten (dat was rond 22.00 uur).
Ik had hem al een paar dagen niet gezien omdat ik het druk had met mijn school en keek er erg naar uit dat ik hem gister avond weer zou zien,, maar dat viel even tegen!!

Komende week ga ik met school weg en kom ik vrijdags (rond 20.00 uur) weer terug. Dan wil ik hem ook wel weer zien, maar nee, volgende week hebben we geen koor dus kan hij wat langer in de kroeg blijven hangen!!

Sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Ik ben gisteren met hem naar Amsterdam geweest. Het was allemaal heel gezellig. Soms denk ik dat hij me echt niet leuk vind maar meestal laat hij me wel merken dat hij me heel erg leuk vind.
Als ik hierover aan het nadenken ben denk ik altijd dat ik het gewoon moet vragen of hij me leuk vind, maar dan spreek ik hem en dan durf ik het niet.
Morgenvroeg ga ik dus met school een midweek weg en hij vroeg gisteravond of we elkaar nog zouden zien voordat ik weg ga. Op dit soort momenten denk ik dat hij me wel leuk vind.
Als we saampjes zijn laat hij het ook wel merken. Maar af en toe geeft hij mij dus de indruk dat hij me niet leuk vind.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels