|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Goede middag ,
Ik heb sinds kort een relatie met een heel lief meisje ![]() Ze wordt binnekort 15 en ikzelf ben 16 , bijna 17 ... binnen een paar maandjes , Maar probleem is , ze is verlegen , wist ik Maar zooo verlegen dat tongzoenen echt een probleem is... ![]() Ze wil wel maar ze zecht dat ze het niet kan ... Voor mij nu natuurlijk niet , maarja We praten er soms over... maar toch kweet niet precies wat ik moet doen, en kwil haar er echt mee helpen , en ze beseft wel dat ze dit heeft , maarja Help ? greetz Laatst aangepast door Fuzikiller : 22 September 2005 om 10:53 |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
haar steeds complimentjes geven en zeggen dat ze vastwel kan tongzoenen etc.. misschien dat ze dan over haar verlegenheid heenkomt
succes ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
zeker nieks forceren en haar tijd geven.
mss is dit ook allemaal wat nieuw voor haar aangezien haar leeftijd. babbel er soms over maar ook niet te vaak. als ze er eenmaal klaar voor is zal je het wel snel merken. veel succes ! mvg kurobu |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Gohh .. Da ga wel over. Tis misschien omdat ze nog nooit een vriendje of een ouder vriendje heeft gehad. Kzou ze gewoon tijd geven en toch op een (goed) moment nog eens proberen en dan zal dat wel in orde komen zeker?
Succes ! xxx |
![]() |
![]() |
#5 |
Whooohooo
|
![]()
Begin er niet te vaak over en probeer haar niet te pushen.
Ze zal zelf wel op een punt komen waarop ze zich hieroverheen wil zetten en het toch gaat proberen.
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Inderdaad, wat Sanne zegt, niet pushen..gewoon lekker wachten tot zij eraan toe is. Als je er elke keer over begint komt er alleen maar meer druk op te liggen voor haar. Zorg gewoon dat ze zich op d'r gemak voelt bij je, dan komt het vanzelf
![]()
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Je moet haar pushen.. Zo komt ze eroverheen en heeft haar volgende vriend er wat aan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() ![]() Njah , kzal haar de tijd geven dan maar? ![]() alé ja kbesef wel haar probleem , en respect drvoor maja ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ja , kzal ook wachten
Zie haar gwn te graag grtz ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]() ![]() grtz ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Als ze zegt dat ze het niet kan, moet je haar overtuigen dat ze het wel kan dus ineens je tong in haar bek douwen dat snapt iedere gek toch
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]() ![]() Laten we even serieus blijven hé gasten ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
owh omg weet je!
ik maak heel t zelfde mee mr wss nog ietsje erger ik ben 17 en hij is al 18 nuja k weet wel zoals je zegt daar gaat het niet om in een relatie maar zoenen als de vissen hah ![]() komaan =D ben je dan es in een passionele bui kanje hem nog niet es deftig met hem vrijen o_O nuja daarvoor ga'k geen ruzie maken maar tis gegwoon irri.. |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Zoenen als de vissen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
![]() |
![]() |
#19 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
lolz..
gwn nja totaal zondr tong, wat soms wel lijkt op happen ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
tsjah.. ik durfde eerst ook niet
maar mij is het zeg maar overkomen ![]() en toen dacht ik dus echt euh was ik hier nou zo bang voor? dus zoen haar op een bepaald moment gewoon.... |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Zelf nog nooit meegemaakt helaas...
![]() Lijkt me dat je gewoon een geschikt moment moet afwachten en dan komt het vanzelf wel. Ow, het wordt tijd voor een vriendin... Nog altijd single... ![]() |
![]() |