|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#6001 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Niet zo wijsneuzerig, basjeman ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6002 |
Super Lid
|
![]()
... Bazzemans erg agressief kan zijn?
... Utrecht eindelijk de 3 punten in eigen huis heeft gehouden? ... Ik na 2 jaar lang alle wedstrijd te verliezen, gisteren eindelijk weer een competitie duel heb gewonnen? ... Dat dat met 10-1 was? ... Dat ik dus wel 1 goal tegen heb gehad? ... Dat ik zo ga slapen?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6003 |
Aachen TSV
|
![]()
Ai, Bas en Arthur, dat leken toch goede vrienden
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6004 |
Super Lid
|
![]()
- ik weet wie de dader en het slachtoffer is?
- wij op het moment ook daar in Silvolde waren? - de dader nu vast zit? - er voorlopig niet uit komt? - hij namelijk voor de 3e keer in herhaling valt? - Precieze toedracht: vervelend persoon die ruzie zoekt slaat onschuldige mensen op straat, in de tent of van de fiets.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6005 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
- bazzemans waarschijnlijk internet in zijn cel heeft?
![]() - het zaterdagnacht en gister behoorlijk onrustig was in de stad? ![]() - school superinteressant is @ the moment ![]() - duh dudhduhmmm lala
![]() |
#6006 |
Super Lid
|
![]()
- het toch wel goed mogelijk was dat Basje het was?
- Ik vanmiddag mijn theorie examen weer niet heb gehaald? - dat ik nu 8 fout had en de eerste x 12 ![]() - Ik zometeen mijn eerste keeperstraining heb? - Ik dat al 6 jaar niet meer gehad heb? - ik dus weer na 6 jaar keeper ben geworden? - ik taai ben doordat ik net op de bank heb liggen pitten?
![]() |
![]() |
![]() |
#6008 |
Super Lid
|
![]()
- het wederom indrukwekkend was?
- het nu nog wachten is op de eerste videobeelden? - er wel een videocamera op het veld aanwezig was? - het mooi is dat het bestuur hun medewerking heeft verleend voor het uitvoeren van dit plan? - kanttekening: het jammer is dat het alleen bij dit soort dingen mogelijk is? - het desalniettemin zeer geslaagd was? - er voor de minuut stilte al een aangrijpende stilte was? - er na de minuut stilte 'you never walk alone' werd gezongen door beide supportersgroepen? - er daarbij dus honderden sterretjes werden opgestoken? - in het Graafschap-vak vervolgens een groot zwart spandoek werd opgestoken, met daarop in doorzichtige-letters te lezen; luciano? - ze daarachter dus 3 rode 'fakkels' afstaken? - het resultaat dus te zien is op de foto in de post van Arthur? - de wedstrijd zo dus 5 min. later begon? - de wedstrijd daarna vervolgens niet noemenswaardig is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6009 |
Aachen TSV
|
![]()
Super jongens, diep respect! Helaas is zo'n topactie natuurlijk weer aan alle media voorbijgegaan, maar dat moet langzamerhand geen verrassing meer zijn..
![]() |
![]() |
![]() |
#6010 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6011 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6012 |
Guest
|
![]()
Tja altijd hetzelfde liedje, als er eens een groepje 'supporters' zich niet normaal kan gedragen, staat het breed uitgemeten in de media. En zijn er zelfs kamer-vragen. Maar bij dit soort dingen staat het kippenvel me gewoon op de armen, maar geen tv station die er aandacht voor heeft.
![]() RESPECT ![]() |
![]() |
![]() |
#6013 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Kzit erover te denken om een paar brieven te sturen naar wat landelijke kranten, meestal is daarvoor wel een bepaalde rubriek. Niet voor het feit dàt het gebeurd is, maar voor het feit dat er geen aandacht is voor positieve berichten over supporters.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6014 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
dus. Hele mooie actie natuurlijk, respect.
![]() |
![]() |
#6015 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6016 | |
Stondvettekakkershierzo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6017 |
Aachen TSV
|
![]()
Toen AZ jarenlang droeftoetervoetbal speelde stonden ze altijd al breed uitgemeten in de krant
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6019 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
mooi kippevel filmpje
![]() |
#6020 |
Guest
|
![]()
- ik volgende week Auke Kok ga interviewen
![]() - hij de auteur is van '1974, wij waren de besten' - dit dus een mooie sport-wjd is |
![]() |
![]() |
#6021 |
Lid
|
![]()
Dat is zeker een mooie wjd, waar schrijft hij allemaal nog meer voor?
![]() |
#6022 |
Guest
|
![]()
- dat het filmpje van Luciano zeker KIPPEVEL is....jezus....
- ik het filmpje van toen 'wij' de 2 - 2 tegen ajax scoorde OOK een mooi filmpje vindt van 'live uit het ado - vak'. (zie beneden) - het een nog mooier doelpunt maakt omdat het volgens mij keihard buitenspel is http://yellowgreenarmy.nl/Filmpjes%20en%20songs/Ajax%20uit%202.wmv - het filmpje het al niet meer doet en je dus zelf maar even op www.yellowgreenarmy.nl moet gaan kijken onder het kopje filmpjes? |
![]() |
![]() |
#6023 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat filmpie van Cohen, we zijn hier niet welkom. Schitterend
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6024 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Verder is ie redactiechef van het Radio 1-Journaal. Het kostte even moeite, maar wel gaaf dat we hem hebben weten te strikken voor een opdracht ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6025 |
Guest
|
![]()
- ik Bartje feliciteer met de overwinning op Vitesse?
- ik dolgelukkig ben omdat we met kneuzen - voetbal tóch gewonnen hebben van RKC - Saijes een fantastische voetballer is maar echt geen pingels moet nemen? |
![]() |
![]() |
#6026 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
vanmiddag mijn cluppie hier moet spelen?
![]() ik blij ben als ze, net als vorig seizoen, een puntje pakken van die kazen? ![]()
![]() |
#6027 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6028 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Och met het meesterbrein van Stevens aan het roer komt het toch vanzelf goed? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6029 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat zonder meer. Maar het is de vraag hoelang de beste man bezig is met het opruimen van de puinhopen van de VloeTsunami. Dat het goed komt is zeker, alleen is de vraag hoelang het duurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#6030 |
Lid
|
![]()
Die tsunami doet het vooralsnog heel lekker bij Sparta.
![]() |
#6031 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Bovendien: bij Den Bosch en Roda startte hij ook lekker om vervolgens wanneer het erom ging keer op keer te falen. In het begin werkt zijn (geacteerde) enthousiasme altijd aanstekelijk maar uiteindelijk komen zijn cliché's voetballers de neus uit. Daarbij heeft Vloet nog nooit een ploeg zover gekregen dat zij zelf het spel konden maken en daardoor zijn al zijn duels 9 van de 10 keer het aanzien niet waard. Stevens is nu bezig om de spelers nieuw zelfbewustzijn te geven. De 2 duels die Roda dit jaar won waren allebei ook meteen bijzonder boeiend. Het proces gaat natuurlijk niet vanzelf, zeker niet na het vertrekken van Kone, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Was Vloet nóg een jaar gebeleven dan was de ellende niet te overzien geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6032 |
Aachen TSV
|
![]()
3x Koné zeg
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6033 |
Guest
|
![]()
- je naar de Replay outlet-store in Arnhem moet gaan als je Joy tegen het lijf wilt lopen?
![]() - phuu kerl, mooie kleren daar |
![]() |
![]() |
#6034 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
- NEC het gewoon kansloos heeft weggegeven?
- Ze bij talpa de meeste kansen van NEC niet eens hebben laten zien? - AZ namelijk blij had mogen zijn als ze er minstens één punt aan over hielden? - pfff pfff pfff pffffffff - naja
![]() |
#6035 |
Guest
|
![]()
-ik mijn wachtwoord nog wist?
- ![]() |
![]() |
![]() |
#6036 |
Guest
|
![]()
- deze pauper poster van boven wel een goede naam heeft
- ik brak ben en daarom maar op het forum onzin dingen ga posten |
![]() |
![]() |
#6037 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6038 |
Lid
|
![]()
Baz, Tuur, hoe komt het dat van Loenhout geen pepernoot raakt dit jaar?
![]() |
#6039 |
Aachen TSV
|
![]()
Als je de lange arm der wet in Noord-Korea zijn gang ziet gaan dan kunnen we onze handjes dichtknijpen met 'onze jongens'
![]() http://www.big-boys.com/articles/northkorea.html
![]() |
![]() |
![]() |
#6040 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6041 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
RemmieSlemmie
![]()
![]() |
#6042 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Kom op man, het was mijn miljoenenaankoop bij de veiling van de Gouden Gids totodivisie... Iets meer toejuichen dus! Kheb wel spijt dat ik niet meer geboden heb op Powel.
![]() |
![]() |
#6043 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6044 |
Guest
|
![]()
In de voorbereiding heeft ie indruk gemaakt, dus als ie weer helemaal fit is heb ik er vertrouwen in. Een type als hij wordt ernstig gemist op het middenveld. Frustrerend dus dat ie er zo lang uitligt
![]() |
![]() |
![]() |
#6045 |
Guest
|
![]()
- het interview met Auke Kok in huize Kok te Bloemendaal goed verliep vanmiddag
![]() - het een sympathieke kerel is waarmee het goed ouwehoeren is over voetbal ![]() |
![]() |
![]() |
#6046 |
Aachen TSV
|
![]()
Altijd als ik Auke Kok lees dan lees ik Anke en denk ik dat het een vrouw is
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6047 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
- ik weer s naar een hardceur oldskool feesie ga?
![]() - en wel pandemonium (ofzo)? ![]() - het niet door zou gaan als ze me niet op de gastenlijst zoude zetten? ![]() ![]() - MOH in het westfalenstadion (ofzo) een beetje ver voor me was? ![]() - ik me afvraag of we bij pandemoniuom Alwin tegen zullen komen? ![]()
![]() |
#6048 |
Super Lid
|
![]()
- Sander Duits en Richard Haklander een demo training komen geven bij ons?
- dat dit voor de E-D-C teams is? - Dit met voetbalkamp is in de herfstvakantie - Dat ik dan een team moet begeleiden? - Dat we dan 2 avonden vol op gaan zuipen? - de kleintjes hier de dupe van worden? - ik er wel zin an heb ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6049 |
Super Lid
|
![]()
- er al 5 dagen niks is gepost hier
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6050 |
Aachen TSV
|
![]()
Wij willen Oizo-journaals hier!
![]() |
![]() |