|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nu hoor ik het eens graag van serieuze mensen zie een eerlijk gedacht willen zeggen over deze meningsuiting.
Ik vind dat tegenwoordig gevoelige gasten nogal benadeeld worden. Stoere jongens komen rapper op de 1e plaats dan gevoelige jongens. Je moet tegenwoordig al met een scheve pet oplopen, een sigaret in de mond hebben of wat scheef praten om je gelukkig te pronken met iemand. Moeten wij dan ook zo worden ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Begripvol, eerlijk, respectvol, lief, gevoelig ... Geen stoere praat of geen stoer gedrag. Geen macho !
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik vind het altijd het belangrijkste dat een jongen gevoelig is. Ik val echt niet op macho's!! Ik moet met een jongen goed kunnen praten.
Ik heb nu zelf een vriend en dat niet echt een knappe jongen maar hij is lief en ik kan goed met hem praten. Daar gaat het bij mij om ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Gevoelige jongens worden benadeeld? Onzin, elk meisje valt weer op een ander soort jongen. Trouwens..een macho kan toch ook best eerlijk zijn, of respectvol?
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wat een onzin
![]() Misschien dat bepaalde typjes op dat soort macho's vallen maar ik niet hoor. Er zit wel een groot grijs gebied tussen een watje aan de ene kant en aan de andere kant een complete macho ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik heb juist de indruk dat scheve petjes en een sigaret niet zo heel heel veel indruk maken, hoor.. Wel snap ik niet hoe meiden op van die gladde praatjes kunnen vallen van gastjes die dat tegen iedere meid zeggen die ze tegenkomen
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() Ikzelf zou nooit op zo'n macho kunnen vallen, hoewel ik moet toegeven dat mijn huidige vriend nog weleens macho kon doen ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zelf ben ik ook nogal een gevoelig meisje, en heb ook t'liefst jongens die gevoelig zijn. Die stoere jongens hoe je het zegt zeggen me gewoon niets. Vroeger dacht ik dat ik daardoor 'abnormaal' was omdat ik misschien wat gevoeliger ben dan standaard mens, omdat ik ook graag erover spreek,enz. Zelf merkte ik ook dat andere meiden vaak naar de 'stoerdere' jongens gingen of naar de jongens gingen met de grootste mond. Maar nu is m'n mening daarover verandert. Ik ben niet abnormaal. Ik val gewoon niet op zo'n types. Dus waarom hoef je je druk te maken als je meiden ziet gaan naar van die stoere jongens? Die meiden vallen dan ook op stoere jongens en zijn dan ook vaak niet het type dat je zoekt. Soort zoekt soort zeggen ze dan. Je moet eens letten op de mensen die zich op de achtergrond houden. Zijn vaker ook meer de gevoeligere mensen omdat ze niet zo willen zijn zoals de anderen, jammer genoeg vallen ze dan niet op omdat de stoerdere het woord voeren, maar als je goed om je heen kijkt zul je zien dat er veel meer meiden ook van gevoelige jongens houden dan je denkt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Je hebt wel gelijk ja, op het eerste gezicht kijk je naar uiterlijk...
Maar later heb je er echt niks aan, stel dat het een hele knappe jongen is maar het is echt een klootzak die zijn vriendin/ouders niet respecteert. Met zo'n type wil ik niks beginnen hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Zo probeer ik ook te zijn Sanne
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dus als je eerlijk en respectvol bent dan ben je gevoelig
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Dat is toch al een kenmerk van een gevoelige jongen. Anders ben je een achterbakse leugenaar/rotzak !
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Nou ik blijf er nog steeds bij, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
![]() Dus ik vind gewoon dat een ieder zichzelf moet blijven zijn, ik ga me echt niet anders voor doen om bij een meisje in de smaak te vallen, das totaal mijn stijl niet ![]() Maar ik vind dat ook dom, want je valt op den duur toch wel door de mand ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Super Lid
|
![]()
je kan ook stoer en lief tegelijk zijn toch?
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
tuurlijk kan dat, iedereen heeft wel n gevoelige kant denk ik. Alleen zijn sommige bang om die te laten zien vanzichzelf.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
volgens mijn vriendin lukt het mij totaal niet om stoer over te komen of het te zijn.
stoere praat al even min. als er ieks gebeurd is het eerste dat ik zeg sorry. als ik met een probleem zit zou ik nogal rap wenen of in een hoekje kruipen. en dat vindt ze zo tof aan mij. dat ik mij niet sterker voor doe dan ik ben. dat ik mij niet stoer ga gedragen omdat er vriendinen van haar of mij bij zijn of vrienden. maar soms kan ik ook een harde zijn. en dat is wat moet in deze maatschapij. maar dat een stoere gast niet lief , teder , serius , eerlijk is . das toch wel bull shit he ![]() dat is een vraag waar iedereen het antwoord op zou moeten weten. mvg |
![]() |