|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Inleiding,
Wij weten allen dat de wetenschap op deze wijze puur afgrondelijk is. De gehele aarde wordt ontdaan van grondstoffen. (die ook achterhaald zijn) Jullie, ik en iedere andere dienen omwille van op te staan. Het kan anders en zal anders moeten. (eventueel naar wens zal ik punten aanhalen) Geachte Klasgenoten, Vooraf, Kan niet is overbodig begrip. Geld `n belemmering voor verbeteringen acht ik onacceptabel. Wie wil er nu oeverloos met boeken lopen sjouwen ? Wie wil er nu niet het beste van het beste ? Wie vindt het normaal dat kloven heersende factor is ? Waarom verdienen de studenten geen goede onderkomen ? Waarom een minimale budget als studie financiering. ? Voorop staat dat ik gezamenlijk met jullie `n uniek programma wil opstellen. Positief gezind de factor & kan niet is overbodig. Omtrent eisen hebben wij vrijwel niets gelezen. Er zal `n weerkant moeten zijn, welke voorwaarden zouden jullie stellen ? |