|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Bij mezelf
- Ben met bepaalde dingen best langzaam, als ik het niet zo belangrijk vind. Dingen opsturen die geen haast hebben wat ik pas 2 weken later doe of iets dergelijks. Dingen waar ik wel waarde aan hecht doe ik wel gewoon, zoals school en huiswerk. - Ben te afwachtend met bepaalde dingen. - Ben soms beetje te bot in mijn opmerkingen, dan komt een zinnetje er heel stom uit terwijl het niet stom bedoeld was. - Dat ik te 'leuk' reageer als mensen mij plagen. - Kan best snel van me stuk raken om kleine dingetjes, maar waar ik dan nog lang mee zit. - Soms ben ik te bazig en wil ik teveel mijn eigen zin hebben, maar soms laat ik anderen teveel hun zin hebben. Beetje dubbel dus ![]() Bij anderen - Mensen die hun afspraken niet nakomen. En dan heb ik niet over een keertje niet kunnen maar gewoon vasthoudend zeggen dat je komt en elke keer afzeggen met slappe smoesjes. - Liegen over de kleinste dingetjes. - Met iedereen meelullen en nooit hun eigen mening vormen. - Onoprechte en achterbakse mensen - Mensen die altijd aandacht moeten hebben en alles proberen om dat te krijgen - Mensen die denken dat ze alles beter weten en ook over het algemeen zichzelf beter vinden dan andere mensen. |
![]() |