|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
- ik nog steeds een trouwe supporter van onze fc ben
- ik jullie echter allang niet meer op de hoogte heb gehouden - ik dat nu maar even ga doen - wat een drama vandaag - 1-1 tegen het lelijke eendje van het profvoetbal, fc omniworld (alleen de naam al) - de scheidsrechter zo mogelijk nog slechter was - er in de tweede helft 3 blessurebehandelingen waren - waarvan 1 langdurig voor viedma, dat was minstens 6 minuten - hij rekent maar 3 minuten bij waarvan er na 2 minuten al afgefloten werd - dit deed hij natuurlijk omdat omniworld aan het begin van de blessuretijd nog met 1-0 voorstond - dit kwam door een onterecht gegeven penalty - verhaegh zich nu nog afvraagt wat hij fout deed in dat duel - aborah nog de mooie 1-1 scoorde - maar nu even over den bosch - rajcomar: DRAMA. kan TOTAAL niet voetballen. oogt zeer nonchalant. heeft geen snelheid, geen actie, geen kopkracht, geen duelkracht, geen oog voor de goal, geen inzet, NIETS. - powel: kan goed spelen, maar weet nu al dat hij weggaat uit den bosch dus voert geen flikker meer uit. - buikema: snap niet waarom hij gehuurd is, voegt totaal niets toe. - en de rest kan dan natuurlijk ook weinig doen. alleen verhaegh en beekmans halen geregeld een voldoende. - er moet echt iets gedaan worden aan het beleid, als we nu weer per ongeluk promoveren degraderen we met 0 punten ![]() - en die trainer is ook niets. hij laat altijd 3 spelers warmlopen die hij 10 minuten voor tijd inbrengt ![]() - pff dat was t wel weer.