|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Noem eens wat dingen wat jij met je vriend/vriendin doet of hebt gedaan. En dan natuurlijk op het gebied van uitstapjes enzo..
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Heel lang in bed liggen
![]() Filmpjes kijken, wandelen, winkelen, samen uitgaan, naar de bioscoop, uit eten, zonsondergang op het strand, naar evenementen/beurzen.. Beetje de standaard dingen ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ehm ja.. denk wat iedereen een beetje doet
bios, uit eten, zwemmen, sauna, winkelen, filmpje kijken, strandwandeling, samen op vakantie, scholen bekijken, samen rond rijden in zn auto ![]() Edit: Dolfinarium, Efteling, Duinrell, binnekort weekendje Center Parks Laatst aangepast door MissDuplex : 14 December 2005 om 20:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Oh ik zou trouwens met mijn vriend naar Parijs gaan voor 2 dagen, dat kon met mijn werk (Dolfinarium), en dan zouden we eerste dag naar Disney gaan en tweede dag naar Parijs, dus met hotel overnachtig erbij. Was dan iets van 85 eurotjes ![]() Maarr ik hoorde vandaag dat het niet door kan gaan omdat er te weinig aanmeldingen waren :@ |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
sex hebben is iets wat we doen
![]() Nee, maar ff serieus we doen van alles uitgaan bij mij in de stad (Groningen, want bij haar is er dus echt nix te beleven). We zijn al eens wezen zwemmen, toen moest zij een zak om haar voet ![]() ![]() Voor de rest tjah beetje filmpjes checken en van alles. |
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
strandwandeling
boswandeling bioscoop filmpje huren winkelen snowboarden ![]() uitgaan bandjes kijken uit eten
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
winkelen
uit eten centre parcs efteling bioscoop picknicken uitgaan (geen succes ![]() snowboarden graffiti spuiten (heel leuk om te doen, wel erg moeilijk! ) Verder veel getekend samen en nog een keer een beat gemaakt voor een hiphop nummer. door amsterdam wandelen tot diep in de nacht is mijn favoriet. |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
mmm wij doen alleen maar leuke dingetjes!
-thuis voor de buis hangen -lang in bad gaan -feestjes geven bij hem of bij mij -uit eten -naar de bios -shoppen ![]() -kaarten ![]() -puzzels maken van 1000 stukkies + -door het park wandelen -mijn hondje uitlaten -naar de dierentuin -koken -naar concertjes -naar familie (vind ik wel leuk trouwens ![]() nou ja dat soort dingetjes ![]() maar we zitten vaak lekker bij mekaar thuis op de bank, heerlijk!