|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
een jongen die ik van een forum ken, heb ik vorige week dinsdag eindelijk een keer in het echt gezien. het was heel gezellig en die dag erna vroeg hij me of ik vrijdag ook in amsterdam zou zijn, dan konden we elkaar weer zien. dat gebeurde, het was allemaal weer gezellig, maar er gebeurde niet wat spannends, wel als we elkaar aankijken dat er dan een soort chemie hangt of spanning, maar daar bleef het bij.
![]() Toen later smste hij ook van ja je bent leuk saar, ik ga niet voor niets 2 treinen missen voor jou enzo. En toen met oud&nieuw smste ik hem dat ik em wel erg leuk vond, en hij beaamde dat , dat hij mij ook leuk vind. ![]() Dus toen zaten we vanja wel nog een keer elkaar zien, omdat hij maandagmiddag weer weg zou gaan. Dus dat werd dan maandagochtend. Ik ontzettend vroeg mijn bed uit, voor hem, het was heel gezellig maandag, filmpje gekeken. na een 1,5 uur ofweetikveel, kusten we eindelijk. Het leek soms wel alsof er meer passie in zat dan normaal, hij drukte soms heel hard mij tege hem aan, alsof het nu er uitkwam waar hij zo op moest wachten. Gister op msn hadden we het over ons, hij zei mij dat hij echt wel 5x had nagedacht voordat hij met mij kuste. Hij vroeg me hoe leuk ik hem vond, en ik antwoordde een beetje nonchelant, dat ik het niet zo wist, maar dat ik niet voor zomaar iemand zo vroeg uit mn bed ga. Hij zei me dat hij niet verliefd is, maar dat hij me wel erg leuk vind (maarja, dat heb ik ook, ik ken em nu amper een week). Eerst begon hij een beetje van ja we zien wel en in juli ben ik wel weer in NL dus gewoon geduld hebben. Toen ik toen antwoordde dat ik het dan maar hierbij laat omdat ik niet wil wachten zolang, begon hij in ene minder oppervlakkig en zei hij me dat hij het stom vind om ergens mee te stoppen wat je goed laat voelen enzo. Dat hij wel tijd kan vinden om een lang weekend naar nederland te komen en alles. Toen eve later viel zn internet uit, hij kwam toen weer online en toen begon ie dat hij dan wel naar NL komt en dat ik dan een keer of 1 of 2 ofzo nar Parijs moet komen en dat hij wel het maximale eruit wil halen. Toen zei ie ineens ook dat hij nu wel graag zou willen dat ik bij hem zou zijn. ![]() ik weet niet echt wat ik moet denken, aan het begin is ie heel oppervlakkig eigenlijks erover, van we zien wel enzo, en op het laatst nadat ik zei van nouja laat dan maar, begon ie ineens anders, en toen hij even dan gekloot met internet had, was hij ineens helemaaal anders. ik ben ook niet de meest open persoon maar wat denken jullie? wil hij nu gwoon het maximale eruit halen zodat ie toch nog een scharrel heeft of zal hij daadwerkelijk me echt super leuk vinden ofzo? ![]()