|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#21 | |
|
Beheerder
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
|
Citaat:
Heb je je teen gestoten? of is je fiets weer kapot
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi.... |
|
|
|