Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 December 2005, 23:02   #1
Riesje
Guest

Standaard Klaarkomen, 'het' doet pijn

Hoi, het is nu bijna een jaar geleden dat ik 'het' voor het eerst deed met mijn vriendin, uiteraard was dit een wat pijnlijke ervaring voor haar maar dat wisten we van te voren. Wat we wel verwachtten was dat de pijn met de keren minder zou worden maar nog steeds is het een naar mijn idee erg pijnlijke ervaring voor haar ook al doen we het al een jaar regelmatig (1 keer in de week). Ik weet echter niet waar het aan ligt, ik schuif mijn penis echt milimeter voor milimeter en met zeer langzame snelheid naar binnen, niet eens helemaal in een keer maar steeds verder zeg maar. Nu zou je denken, je bent gewoon te groot geschapen maar dan zou het alleen pijnlijk zijn bij diepe penetratie en het gaat echt om de eerste centimeters vooral. Vingeren met 1 vinger vindt ze niet fijn, met 2 al helemaal niet en 'het' vindt ze alleen fijn als ze eenmaal over de pijnlijke fase telkens heen is, vooral diepe penetratie vindt ze dan fijn. Maar ik vraag me dus af, is het gewoon dat het iedere keer zo pijnlijk is?

Wat ik ook heb ontdekt is dat als ik met mijn vinger haar vagina in ga is dat er een soort aanhangsel aan de binnekant van de vagina hangt, ik schat een centimeter of 3/4 lang (het begint aan de bovenkant, bij de buik dus zeg maar). Zij zegt dat dat normaal is, maar is dat ook zo? Ik zie dat 'aanhangsel' namelijk als enige wat de pijn kan veroorzaken.

Dat is nog niet alles, klaarkomen is voor haar een groot probleem. Voor zover ik weet lukt het haar alleen maar onder de douche, d.m.v. waterstralen. Ik bef haar regelmatig, ik vinger haar op alle mogelijk manieren naar mijn idee, hard zacht, wrijven, drukken, tikken, het lukt maar niet. Ze vindt het vaak wel lekker als ik haar clitoris op die manieren prikkel maar ze komt nooit klaar. Dat is erg frustrerend. Wat ik ook weet is dat je een clitoris te erg kunt prikkelen. Wanneer ik dat doe geeft ze dat aan. Ik houd daar dus rekening mee en daar hebben we geen last meer van. Maarja nu nog het klaarkomen. Hebben jullie nog tips voor mij?

Alvast bedankt,

Riesje
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2005, 15:23   #2
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

dat aanhangsel vind ik een beetje vreemd klinken voor zover ik weet heb ik geen 4 cm lang aanhangsel in mijn vagina

verder kan ik alleen bedenken dat ze gewoon niet nat genoeg is, en vaak gaat dat ook gepaard met niet al te veel uitwijden van het 'gat' waardoor het pijn doet als je je snikkel erin hangt.
Oud 30 December 2005, 20:45   #3
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro

verder kan ik alleen bedenken dat ze gewoon niet nat genoeg is, en vaak gaat dat ook gepaard met niet al te veel uitwijden van het 'gat' waardoor het pijn doet als je je snikkel erin hangt.
Wat verwoord je dat toch mooi Maar dat zou wel zo kunnen zijn ja. Ik zou echt voor een uitgebreid voorspel gaan, met je vinger proberen/opwarmen..als ze dat wil.

Dat 'aanhangsel' waar je het over hebt, dat kan misschien wel de baarmoedermond zijn . Heeft je vriendin niet het idee dat daar de pijn evt. vandaan kan komen?

Het niet kunnen klaarkomen is geen raar probleem bij vrouwen en ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was, een orgasme móet niet bij alle vrouwen, zoals je al zegt het kan al lekker zijn als je er gewoon aan zit te friemelen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2005, 20:51   #4
patriesje
Guest

Standaard

misschien moet ze voor het 'aanhangsel' even naar de huisarts gaan want ik heb dat voor zo ver ook niet.
en dat klaarkomen hoeft idd niet ik kom ook niet altijd maar vind wel alles fijn!
of wat ze ook al zeiden dat ze niet nat genoeg is of dat ze niet 'wijd'genoeg is anders weet ik het ook niet meer!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 11:32   #5
kimlee01
Guest

Standaard

is dat aanhangsel toevallig niet ribbelig.. misschien de G-spott?
die zit 3-5 cm na de opening?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2006, 22:08   #6
Kwak
Lid

Kwak's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimlee01
is dat aanhangsel toevallig niet ribbelig.. misschien de G-spott?
die zit 3-5 cm na de opening?
dan zou ze het gelukkigste meisje op aarde zijn met een g-spot van 4 cm
Oud 3 January 2006, 17:14   #7
LotVot
Guest

Standaard

Is het niet gewoon de baarmoedermond?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2006, 13:19   #8
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

een jaar?

en na een jaar heb je jezelf nog steeds niet goed geinformeerd?

volgens mij ben je gwn ongelooflijk verkeerd bezig

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2006, 20:15   #9
frederik6101
Guest

Standaard

Ik weet wat je probleem is, je hebt prostaatontsteking.. heb ik ook gehad 3 jaar lang !
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2006, 21:56   #10
frox
pudiecat

frox's Avatar

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederik6101
Ik weet wat je probleem is, je hebt prostaatontsteking.. heb ik ook gehad 3 jaar lang !
:D toen ik je naam las moest ik aan een frikandel denken :D

Maar goed Ik denk dat dat de topic starter zn vriendin een flinke befbeurt moet geven voor het neuken. Mocht dat niet baten dan overstappen op condoom met een liter glijmiddellll.
succes :thumbsup:
Oud 8 February 2006, 17:06   #11
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

ik zelf heb er ook een tijdje last van gehad...

bij mij kwam het gewoon doordat ik me vagina teveel aanspande.. dat had ik zelf niet eens door, maar het was uiteindelijk wel het probleem. misschien spant je vriendin haar vagina ook wel teveel aan. dat kan ze dan oplossen door haar bekkenbodemspieren te trainen... dat zijn de spieren die de ook spant als je erg moet plassen. laat gaat 10 sec die spieren spannen en daarna 10 sec ontspannen, en dat een paar keer achter elkaar. zo krijgt ze meer controle over die spieren..
als ze zich niet meer spant dan wordt ze vanzelf ook weer natter en kan jou penis makkelijker naar binnen glijden

zoek anders wat informatie op over vaginisme.. dan wordt er nog veel meer over vertelt dan dat ik weet

dat aanhangsel is denk ik niet haar baarmoedermond, die zit niet aan de bovenkant... wat het wel kan zijn, dat weet ik ook niet..!
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels