Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prakpiraat
Misschien heb je nooit echt een vaderfiguur gehad, of een vader die er niet altijd voor je is geweest? Want het blijkt dat jonge meisjes of jongens verliefd worden op oudere mannen of vrouwen omdat ze nooit echt ouderschap van een ouder hebben gehad, en daarom dat nog steeds missen en het onbewust kiezen. Het hoeft natuurlijk niet in alle gevallen zo te zijn..
|
In de meeste gevallen heb je idd gelijk. Ik heb zelf ook niet echt een vader gehad, hij had namelijk ineens zonder reden het contact laten vallen en heeft zich nooit meer om ons (broeer en ik) druk gemaakt. Ik beken dat ik idd ook op oudere mannen val, maar toch niet zo'n groot leeftijdsverschil als S-me. Ik val op oudere mannen omdat deze vaak volwassener zijn en je beter begrijpen dan de 'jonkies'.....
Maar ik heb ook grensen, je moet je eigen grensen echt vaststellen, anders loopt het nooit goed af. S-me zal waarschijnlijk helemaal in de ban van hem zijn, omdat hij haar geeft wat zij nodig heeft. Maar dat weet ie dondersgoed. Het zijn net players.... ze weten je zo in te palmen, met comlimentjes, naar je luisteren enz enz. S-me is waarschijnlijk (zeg k erbij) zo'n meisje die heel onzeker is en geen echte grensen heeft en makkelijk in mensen gelooft.., FOUT!!! Er zijn maar weinig mensen tegenwoordig die je echt kunt vertrouwen!