Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 March 2006, 18:43   #1
X_vn_mii
Guest

Unhappy so vliefd en dan boem ovr:(

kc ben bijna 13 en ic heb al best wel veel vriendjs gehad__met eentj ben iC ook wel iets verder gegaan als gw0on soenee n0uw is alleen mijn probleem iC hou ut ooit lang met un jongee vol maar 2 maande ofs iC heb nu een heel llief vriendj alleen hij is best wel geak en iC sChaam me af en t0e dood for um:S maar kijk diit is ut probleem iC ben vliefd en dan sie iC un andefre jongee en dan denk iC alleen n0g maar aan die dat heb iC u ook iC vin um dus eCht heel knap en leuk ens aleeen iC ken um niie iC wil sijn msn nie omdat iC so bang ben dat iC hem eCht leuk gaa vindee please kan iemand mij helpee moet iC ut uitmakee met mij vriendj of moet iC diie andere jongee gw0on vergetee xx wanhopiig meisj

Oud 17 March 2006, 19:20   #2
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

zal ik het zeggen of doet iemand anders het
The6thgate is offline  
Oud 17 March 2006, 19:30   #3
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard Re: so vliefd en dan boem ovr:(

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_vn_mii
kc ben bijna 13 en ic heb al best wel veel vriendjs gehad__met eentj ben iC ook wel iets verder gegaan als gw0on soenee n0uw is alleen mijn probleem iC hou ut ooit lang met un jongee vol maar 2 maande ofs iC heb nu een heel llief vriendj alleen hij is best wel geak en iC sChaam me af en t0e dood for um:S maar kijk diit is ut probleem iC ben vliefd en dan sie iC un andefre jongee en dan denk iC alleen n0g maar aan die dat heb iC u ook iC vin um dus eCht heel knap en leuk ens aleeen iC ken um niie iC wil sijn msn nie omdat iC so bang ben dat iC hem eCht leuk gaa vindee please kan iemand mij helpee moet iC ut uitmakee met mij vriendj of moet iC diie andere jongee gw0on vergetee xx wanhopiig meisj
Als je net zo praat als je typt, moet dat ventje of wel heel kansloos zijn of t is binnen kort uit....

Meld deze reactie bij een forumbaas
Oud 17 March 2006, 20:30   #4
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

sorry, maar dat ga ik echt niet lezen
Oud 17 March 2006, 20:49   #5
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Sorry, maar dit is echt onleesbaar. Als je een serieus antwoord wilt hebben, typ het dan in fatsoenlijk leesbaar Nederlands
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp

Berichting Regels