|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb een enquête over uiterlijke verzorging. Ik weet dat het de zoveelste is, maar ik heb 't nodig voor mijn profielwerkstuk.
Enquête over uiterlijke verzorging. 1. Wat is je geslacht? 0 man 0 vrouw 2. Wat is je leeftijd? 0 15-25 0 25-40 0 >40 3. Ben je tevreden over hoe je er zelf uitziet? 0 ja, helemaal 0 ja, maar een paar dingen mogen wel anders 0 niet echt 4. Is het uiterlijk belangrijk voor je? 0 helemaal niet belangrijk 0 redelijk belangrijk 0 heel erg belangrijk 5. Hoeveel tijd besteedt je ongeveer per dag aan uiterlijke verzorging? 0 minder dan 10 min 0 10-30 min 0 meer dan 30 min 6. Draag je make-up? 0 ja 0 nee (ga door naar vraag 10) 0 soms 7 Gebruik je gezichtcrèmes? Zo ja, welke? (bijv. antirimpel crème/ vochtinbrengende) 0 ja, namelijk……………… 0 nee 0 soms, namelijk………….. 8. Hoeveel geld geef je ongeveer uit aan cosmetica? 0 0-5 € per week 0 5-20 € per week 0 20-50 € per week 0 > 50 € per week. 8. Ga je wel eens zonder make-up de deur uit? 0 ja 0 nee 0 alleen als het echt niet anders kan 9. Voel je je zelfverzekerder met make-up op? 0 ja, ik voel me mooier. 0 nee, het maakt niets uit. 10. Denk je dat je er beter uitziet, als je je gelukkig voelt? 0 ja 0 nee 0 soms 11. Vind je het belangrijk dat andere mensen aandacht aan hun uiterlijk besteden? 0 ja, omdat……………………….. 0 nee Echt bedankt!! ![]() |