Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 March 2006, 21:36   #1
Praklippenvet
Guest

Standaard Kaaszweet

Daar kwam hij aan! De woestijn stuif wind. Hij had een cactus die hij nogal vaak vergat, de zolen van leder en de jact kalabra. Ik vind het kaliber elf iets te veel. Ik heb natuurlijk liever de dans van de stampenhoven.

En jullie dan? Hoevaak denken jullie aan seks? En aan gezichten van eenden? Ik bedoel, eenden; wat is er mis met eenden? Wat is er zo leuk aan mensen? Wat is er leuker aan mensen dan aan mensen. He he. Vertel me dat maar is ouwe treknicht!

Hoezo? Natte fluitjes zijn namelijk bijna hetzelfde als naveltikkers. Of een natte druipgrot, maar dat is hetzelfde als lederen zolen natuurlijk, hm ik snap de jacht niet! Maar de pienterheid zit hem in het Spaans wezen!

Hm, wie dragen hier nog meer mooie lippen? En stoffen lichamen?

Met liefs,

Bob Phillip Mollema.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:13   #2
Praklippenvet
Guest

Standaard

Zullen we ons dan samen serieus laten nakijken?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:47   #3
Google
Guest

Standaard

qtf?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2006, 20:52   #4
Prakpiraat
Guest

Standaard

Wauw, jullie hebben watjes. Zorgeloze toestanden vaak, als je geen beplaste sneeuw gegeten hebt. Kan zijn, dat de mens die sneeuw beplast duiper heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 10:07   #5
Wentelteefje
Guest

Standaard

Jerry: De aflevering van vandaag is: Friesland geeft zich bloot

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER!!!

Jerry: Hey Jantje, welkom in de show. Jij hebt een relatie met Jacob vertel daar eens iets over.

Jantje: Hai Jerry, ik heb nu 616 dagen wat met Jacob en het gaat fantastisch! Hij heeft mij zelfs vanmorgen zijn navel laten zien!

Jerry: Wow, dan moet het wel een erg intense relatie zijn! Maar waarom ben je hier in de show? Wat wil je hem vertellen?

Jantje: Hij wil nog steeds niet Stofzuigen! Ik baal daar echt verschrikkelijk van. Wat denkt hij wel! We hebben al 616 dagen wat met elkaar. In iedere andere relatie die ik gehad heb, ging dat wel meteen goed. Toen ik nog wat met Hendrikus had, hebben we meteen de 1e dag al Geslapen!

Jerry: Tja, dat is wel verschrikkelijk! Maar laten we je vriend erbij roepen: Hier is Jacob !!

(Jacob komt 't podium op en gaat meteen ver weg van Jantje zitten)

Jacob: Hé Jerry, alles goed man?

Jerry: Héy Jacob, welkom in de show. Vertel eens iets over de relatie die je hebt met Jantje?

Jacob: We hebben nu 616 dagen wat met elkaar. Maar ik wil meteen iets kwijt: Ik doe het alleen voor de seks. Eigenlijk ziet ze er niet uit, maar ik kan niets anders krijgen, dus ik moet toch wat hè?

Jantje: WHHHAAAT? Alleen voor de seks? Wat ben je toch ook een navel! Ik doe alles voor je, ik ben iedere dag aan het Stofzuigen, en jij zit maar lui op de bank naar Jerry Vinger te kijken!

Jacob: Dat maakt me helemaal niets uit, ik ben hier ook gekomen om je nog iets te vertellen: ik ben vreemdgegaan..

Jantje: WHHAAT!!? Met wie? Wie is 't? Is t Huigbert? Ik vermoord haar!!!

Jacob: Nee, 't is niet Huigbert.

Jantje: Wie is 't !!? WIE?

Jerry: Laten we haar erbij roepen: Hier is Zuigbertje.

(Zuigbertje komt 't podium op en Jantje begint op haar in te slaan, maar Reineart, de body-guard van Jerry Vinger, houdt ze uit elkaar. Zuigbertje loopt naar Jacob en pakt hem meteen bij zijn navel en begint hem te zoenen)

Jantje: Waarom? Waarom? Zij is zo lelijk! Ze heeft zelfs een keer in een zogenaamde beauty-salon in een bad vol Whisky gezeten om haar lichaam te ontrimpelen.

Zuigbertje: Ah joh slet, jij doet niets voor Jacob, ik behandel hem tenminste met respect! Wij slaan elkaar altijd met een Hamer & Sikkel! Dat zou jij nooit doen!

Jerry: Maar Zuigbertje, er is toch iets wat je Jacob wilt vertellen?

Zuigbertje: Ja Jerry, ik wil Jacob zeggen dat ik vroeger een man was..

Jacob: WHHAAT? Ik heb alles voor je gedaan, de seks was goed en dan vertel je nu dit? Het is over Zuigbertje, ik wil niets meer met je te maken hebben!

Zuigbertje: Dat is mooi, want ik wilde nog iets zeggen: Ik heb een andere relatie!

Jacob: Wat??? Met wie?? Vertel!!!

Zuigbertje: Het is iemand van wie je het niet verwacht..wil je haar roepen Jerry?

Jerry: Hier is Huigbert !!

(Huigbert loopt het podium op en begint met Zuigbertje te zoenen)

Jacob: Jij vuile hoer!

Huigbert: Haha, navel! Ze heeft je al de hele tijd beetgenomen! Ik hou wel van vrouwen die vroeger man zijn geweest!

Jacob: Ik wist wel dat je pot was!

Jerry: We hebben ook nog een speciale gast...hier is: Hendrikus!

(Hendrikus loopt 't podium op)

Hendrikus: Hé Jerry! Wazzup!

Jerry: Héy Hendrikus, jij wilde iets tegen Jantje zeggen?

Hendrikus: Ja Jerry, ik wilde zeggen dat ik onzijdig ben en dat mijn navel een Kaas is geworden.

Jantje: Jij bent echt ziek in je hoofd! Ik dacht dat wij nog wel goede vrienden waren!!

(Iedereen staat nu op en wil Hendrikus in elkaar slaan)

Jerry: Let goed op jezelf en tot de volgende aflevering!!

Publiek: VINGER VINGER VINGER VINGER VINGER!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 10:13   #6
Prakpiraat
Guest

Standaard

Citaat:
Hendrikus: Ja Jerry, ik wilde zeggen dat ik onzijdig ben en dat mijn navel een Kaas is geworden.

Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 10:20   #7
Prakpiraat
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
(ik rook opgerolde uitgedroogde nakijkboekjes) Wah, en ik ben stoer!

Saduf, schep niet zo op. Je maakt me onpartijdig.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 12:18   #8
ash-hôôle
Super Lid

ash-hôôle's Avatar

Standaard

die psychiater gaat het nog druk krijgen
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 14:40   #9
PFP
Guest

Standaard

van kaaszweet zou je een prima sportdrankje kunnen maken
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 18:00   #10
Prakpiraat
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
van kaaszweet zou je een prima sportdrankje kunnen maken

Ik denk juist niet dat thee geschikt is als wasmiddel. Meestal als je thee mengt met enig ander product, dan verkleurt de stof meestal. Bij agressieve thee is de kans aanwezig dat je oneffenheden of rare segmenten en obstakels terug vindt, in je stof.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 18:25   #11
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 19:10   #12
Prakpiraat
Guest

Standaard

Ha.
  Met citaat antwoorden