|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
is er ook een goede site voor baldmuziek voor het keyboard?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hopelijk heb ik zo je vraag beantwoord? |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hej!
Ik ben op zoek naar bladmuziek van het nummer Angels- Robbie Willliams. Als iemand deze heeft zij hij/zij deze dan willen mailen naar anne_marieke@lycos.nl Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
heeii pianomateur en anderen!
![]() ik wil graag de liedjes: fallin - alicia keys speeltuin - marco borsato titanic - celine dion unbreak my heart - toni braxton beautiful - christina aguilera hebben. ![]() Ik ben ook op zoek naar de liedjes: one - Mary J Blidge ft. U2 just hold me - maria mena Als iemand mij kan helpen, alvast heel erg bedankt! ![]() ![]() p.s. dit is mijn e-mail adres: x-lonnie-x@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hoi hoi
Ik ben op zoek naar de pianopartij van "Angels" van Robbie Williams. Heeft iemand deze toevallig en zo ja, zou die persoon mij deze willen mailen? Bedankt alvast! Tim timm_v_d@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wil je beautiful van christina aguilera dan raad ik je dezen site aan> www.words3music.100free.com/sheets.html |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() Wat cool dat je dit zomaar doet! Wil jij mij sturen: Bohemian Rapsody Queen! Fallin Alicia Keys In my place Coldplay My way Herman Brood A thousand miles Vanessa Carlton All the small things Blink 182 Let it be Beatles I would stay Krezip November rain Guns’n Roses Tomorrow Musical Annie Zombie The Cranberries Dat zou ik echt super vinden! ![]() (Ben wel hebberig vandaag geloof ik..) Weet je zeker dat je er niets voor hoeft?? Sturen naar sandra_onm@hotmail.com! EN aan anderen, bijv. Loeloe: Just Hold me van Maria Mena zou ik ook erg graag willen hebben! Kan ook iemand mij helpen aan bladmuziek voor piano van Muse en Keane en meer van Coldplay? Dan zou ik zooo van je houden! Groetjes, Sandra Laatst aangepast door Sammo : 15 August 2006 om 12:34 |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hoi Maria Mena??? Just hold me?? Die zou ik ook erg graag willen hebben thanx |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hallo iedereen!
![]() Zou iemand mij de bladmuziek van beautiful van christina aguilera voor de piano op kunnen sturen aub? loutje@wanadoo.fr alvast bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Hey
![]() ik ben hier nieuw heeft er iemand een bladmuziek van My heart will go on - Celine Dion. Zo ja? Stuur plz naar: misz_kayue_9@hotmail.com en wie wil er vrienden worden?? ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Heeft iemand uberhaupt de bladmuziek van het nummer My love van Westlife? zou die dat kunnen sturen naar appie.the.master@hotmail.com?? Alvast bedankt.. als je ook iets nodig hebt, zeg het ff dan heb ik dat misgien ook wel..
laterz |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Kan iemand mij alsje-alsjeblieft de bladmuziek (piano) van guus meeuwis het is een nacht sturen. Ik wil deze namelijk heel graag hebben. Post het alsjeblieft naar: -> dennis_aldi@live.nl <-
dankje-dankjewel |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
hallo, heeft er iemand bladmuziek (piano) van het liedje : lil' rain - adore you?
zoja? zou je me die kunnen doorsturen naar linz.destrooper@gmail.com? khoop egt dat jullie me kunnen helpen.. alvast hartelijk bedankt ![]() linz.destrooper@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Heej, Ik zou dat liedje ook graag hebben want ik vind het zo mooi! Heb jij het ondertussen al gevonden? Zoja, zou je het mij kunnen doormailen? of een link ofzo? Groetjes Birgit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Heeft iemand de bladmuziek van
Simple Plan - Untitled ? Please stuur naar XD_manuela_XD@hotmail.com alvast thnx ='D |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Hai!
Ik ben al een heletijd opzoek naar Clouseau-domino Als je die hebt zou je deze dan alsjeblieft willen sturen naar stactje_14@hotmail.com Alvast bedankt xx Stacey |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
Hoi !
Ik zou graag het liedje van Do met het nummer Heaven willen voor de piano. Als je die hebt zou je hem dan kunnen sturen naar: jul-mol@hotmail.com Alvast bedankt !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
hoi iedereen
ik zoek bladmuziek van paolo conte ( via con me) heeft iemand dit voor mij,, zo ja stuur het plz naar bmw-l@live.nl bedank! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
heeft iemand de bladmuziek van 'papa' van Stef Bos voor mij?
alvast bedankt! mijn adres: lisetteel@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Mensen,
ik zoek de volgende keyboard bladmuziek: Plain White T's - Hey there delilah Guus Meeuwis - Geef mij nu je angst Wie kan me helpen? Dank Fer Dennis_rommedahl@hotmail.com Laatst aangepast door Ferdoverstraete : 16 January 2009 om 20:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
kan iemand mij het baldmuziek sturen van (piano);
akon - right now pussycat dolls - i hate this part celine dion - my heart will go on aub sturen naar: teddyloverlara@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
Hoi ik ben opzoek naar de bladmuziek van het liedje: Where were you van Maria Mena.
Please help me! Ik kan het echt nergens vinden! Mail naar lilianemming@hotmail.com Gr. Lilian |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lid
|
![]()
hallo,
mijn papa is verzot op het nummer 'max' van 'paulo conte' en ik zou hem graag verrassen met het zelf te spelen op mijn klarinet. kun je het dan even doorsturen naar laura.wolkje@hotmail.com dankjewel |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
kan iemand mij AUB Per spoor van guus meeuwis bladmuziek (piano) sturen ik heb deze nl voor school heel hard nodig post reply
naar: Dennis_aldi@live.nl dankuwel |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Hoi,
Zoek je partituren die je niet op het net of in de winkel vind? Ik schrijf ze uit voor een aanvaardbaar bedrag aangepast aan je eigen muzikaal niveau of naar gewenste bezetting. Ik schrijf ook zelf nummers op aanvraag! contact michiels.stijn@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
ik was zo blij toen ik deze site ontdekte!
![]() ik had een vraagje ik zoek out here on my own van Irene Cara ik hoop dat jullie me kunnen helpen! als jullie hem hebben gevonden kunnen jullie hem dan opsturen, want ik heb al ZO lang gezocht! (L) tara-dancing@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
jow pianomateur en anderen die bladmuziek van bon jovi hebben. ik zoek de bladmuziek van het nummer bed of roses (piano en gitaar) als je em hebt mail em dan naar koning_dickus_I@hotmail.com...
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
zou je alsjeblieft guns n roses sturen naar rwestrik@hotmail.com ..??
|
![]() |
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Kan iemand mij de bladmuziek van het nummer Forrest Gump sturen??? Ben er al heel lang naar op zoek... en verder ben ik op zoek naar de bladmuziek van Marco Borsato (dan vooral de nummers met duidelijk piano er in aanwezig) christinevanmierlo@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ms.schuurman@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
K ben al een tijdje Opzoek naar de partituur vn
Wim Mertens - Time Passing Dus als iemand hem heeft.. Hij is welkom ![]() Babyangel_mm_ilona@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Bedankt wimmie! voor je bladmuziek
learn to be lonely & flappie IK kan ze erg goed gebruiken |
![]() |
![]() |
#36 | |
Music was my first love
|
![]()
Is al van een tijdje geleden: maar mss toch iemand die de soundtrack van Forrest Gump heeft?
Alvast n dikke merci, Phie declercqdelphine@hotmail.com Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Music was my first love
|
![]()
Heb ze ondertsn al gevonden
Vangelis heb ik niet,sry Xx Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
PLEASE IEMAND help me ik MOET egt in the end van linkin park en mandy more - only hope hebben PLEASE ik smeek jullie IEMAND alvast bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
het is egt heeeeel belangrijk dat ik de piano/keyboard partij :mandy more - only hope van iemand krijg want dat is het lievelingslied van mijn vriendin en we hebben gister over een maand 1 jaar en dan wil ik dat lied voor haar kunnen spelen ik zou het echt geweldig vinden als je die naar me zou kunnen sturen du ist mein god
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
hey,, ik heb een vraagj..
Ik wil graag van Krezip-I would stay (orginele versie) ![]() stuur het naar: diede93@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heey!!! Ik zoek echt al megalang deze partituren!! - I would stay- Krezip - A thouzand miles - Vanessa Carlton Zou je die willen doorsturen naar flapperke@hotmail.com Merci op voorhand!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Hallo...
![]() Ik heb binnenkort een muziekavond en nu heb ik dringend de bladmuziek nodig, zou iemand me miss: Zombie - The Cranberries I Wanna Dance With Somebody - Whitney Houston Frozen - Madonna willen sturen???? (dilianneiszogoed@hotmail.com) Kusjes (K) |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Heey allemaal!
Ik heb een belangrijke vraag/verzoek. Ik speel in een theaterstuk en daarbij heb ik het liedje van 'Angels - robbie williams' nodig op de piano (bladmuziek). Heeft iemand dit voor mij? Dat zou namelijk echt súper zijn!! Zo ja, mail me dan: mayon_vd_k@hotmail.com Xxx |
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
hoiii.. kheb ff un vraagje..
heeft er iemand bladmuziek van het liedje. one of us - joan osborn, voor de piano??? je kan het sturen naar vanilla-kissss@live.nl groetjes sanne |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar bladmuziek van: Marco Borsato - Wereld zonder jou (normale versie of versie met treintje oosterhuis) Als iemand deze hebt dan zou ik het graag willen krijgen! Mijn e-mail is: ronald_him_self@hotmail.com Thanks! ![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
heey pianomateur,
zou je mij alsjeblieft de bladmuziek van een aantal nummers uit amelie kunnen sturen: la valse d'amelie l'après midi soir de fete ik hoop echt heel erg dat je ze hebt en aan mij wil sturen naar partybouwen@hotmail.com ik hoop dat het lukt, alvast bedankt fennetjeh |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
Beste Pianomateur
ik wil graag voor op de piano te doen zijn de bladmuziek van Pushing me Away (Live)(Dus arcoustische versie) - Linkin Park Zombie - The Cranberries 9 Crimes - Damien Rice Never Ending Story - Within Temptation My Immortal - Evanescence See Me In Shadow - Delain stuur het maar op naar dead_mistake@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lid
|
![]()
Heey, wie heeft er hier misschien voor mij bladmuziek van Volumia - Hou me vast. Ik zoek niet de akkoorden, die heb ik al, maar echt het pianostuk. Wie kan me hier blij mee maken? Ik heb zelf ook een aantal nummers die ik in ruil kan geven. Stuur me een mailtje naar
muziek_freak@hotmail.com ![]() Alvast bedankt.. -XxX-jes |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lid
|
![]()
Ik zoek al heel lang naar de volledige partituur van 'I would stay - Krezip' en ik kan hem echt nergens op internet vinden!!
![]() Ik zou het gewéldig vinden als ik hem kon krijgen!! ![]() Dankjewelll ![]() x |
![]() |
![]() |