Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 May 2006, 18:42   #1
.:Shy:.
Guest

Standaard

Ik doe da ook maar ik zit er niet zo erg mee, en ik vertel het ook aan niemand... Ik wil er ook niet vanaf komen want ik vind het raar gezegd 'fijn' .. Ik weet ook niet zo goed wat je kan doen maar misschien kan de kindertelefoon (ik weet niet hoe oud je bent) je informatie verstrekken .. Het klinkt een beetje kinderachtig maar je kunt ze altijd vragen !
  Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2006, 22:46   #2
Lila88
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door .:Shy:.
Ik doe da ook maar ik zit er niet zo erg mee, en ik vertel het ook aan niemand... Ik wil er ook niet vanaf komen want ik vind het raar gezegd 'fijn' .. Ik weet ook niet zo goed wat je kan doen maar misschien kan de kindertelefoon (ik weet niet hoe oud je bent) je informatie verstrekken .. Het klinkt een beetje kinderachtig maar je kunt ze altijd vragen !
ik ben 17.. over een kleine maand 18.. Maar ik kan met trots zeggend at ik er al bijna vanaf ben.. kheb et al heel lang niet meer gedaan.. ik dwing het mezelf echt af om het te doen...
ik vind de littekens erg lelijk en niet leuk om ze altijd te moeten verstoppen.. ik kan bv niet meer gewoon zwemmen..

op welke momenten automuleer je dan??

X
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2006, 09:36   #3
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lila88
ik ben 17.. over een kleine maand 18.. Maar ik kan met trots zeggend at ik er al bijna vanaf ben.. kheb et al heel lang niet meer gedaan.. ik dwing het mezelf echt af om het te doen...
ik vind de littekens erg lelijk en niet leuk om ze altijd te moeten verstoppen.. ik kan bv niet meer gewoon zwemmen..

op welke momenten automuleer je dan??

X
meisje, het is beter om dat soort dingen gewoon WEL te doen.
zwemmen, lekker op het strand liggen..
dat zijn dingen waar je juist positieve energie uit kan halen. en gezien je post is dat iets wat jij ZEKER wel gebruiken kan.

als je bang bent dat je opmerkingen krijgt, neem dan iemand mee waar je je prettig bij voelt. en laat je ZEKER geen dingen afnemen die je leuk vind. je hebt het nodig !
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels